Heureka wykorzystuje PromoRing w kampanii Philipsa
Agencja Heureka w kampanii promocyjnej marki Philips wykorzystuje nową usługę reklamową – ePOS PromoRing.
Agencja Heureka w kampanii promocyjnej marki Philips wykorzystuje nową usługę reklamową – ePOS PromoRing.
Wystartowała wirusowa kampania serków Danio oparta o postać Małego Głoda. Strategię i przeprowadzenie akcji koncern Danone powierzył agencji Heureka.
Pod nazwą 10am.tv wystartowała interaktywna Biurowa Telewizja Śniadaniowa, stworzona w celu promocji konkretnej firmy i marki. To projekt multimedialny stworzony przez agencję Heureka dla marki Schulstad. Biurowa Telewizja Śniadaniowa kierowana jest przede wszystkim do ludzi czynnych zawodowo, w wieku od 20 do 35 lat, przede wszystkim kobiet. Jej podstawą jest codzienny videoblog prowadzony przez Pawła
Heureka została półfinalistą prestiżowego konkursu „Dobroczyńca Roku 2006”. Nominację do nagrody agencja otrzymała od Amnesty International za opracowanie i zrealizowanie strategii komunikacyjnej dla „Międzynarodowego Maratonu Pisania Listów”. Konkurs o tytuł „Dobroczyńcy Roku” jest programem nagradzającym i promującym społeczne zaangażowanie biznesu oraz współpracę firm z organizacjami pozarządowymi. Jego organizatorem jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce. W
„Dobroczyńca Roku 2006”: Heureka wśród półfinalistów więcej »
Agencja Heureka rozpoczęła współpracę z Amnesty International w ramach projektu „MARATON PISANIA LISTÓW”. Akcja prowadzona jest w obronie ofiar więzionych na całym świecie wyłącznie za swoje poglądy. W ramach realizowanego projektu Heureka zaprojektowała kampanię komunikacyjną opartą na innowacyjnych narzędziach – marketingu szeptanym i wirusowym, działaniach ambientowych na ulicach w całej Polsce oraz na nowatorskiej strategii