Michał Wolniak

Mały głód daje po rurach

Wystartowała wirusowa kampania serków Danio oparta o postać Małego Głoda. Strategię i przeprowadzenie akcji koncern Danone powierzył agencji Heureka.

Reklamodawca nadawcą

Pod nazwą 10am.tv wystartowała interaktywna Biurowa Telewizja Śniadaniowa, stworzona w celu promocji konkretnej firmy i marki. To projekt multimedialny stworzony przez agencję Heureka dla marki Schulstad. Biurowa Telewizja Śniadaniowa kierowana jest przede wszystkim do ludzi czynnych zawodowo, w wieku od 20 do 35 lat, przede wszystkim kobiet. Jej podstawą jest codzienny videoblog prowadzony przez Pawła …

Reklamodawca nadawcą więcej »

„Dobroczyńca Roku 2006”: Heureka wśród półfinalistów

Heureka została półfinalistą prestiżowego konkursu „Dobroczyńca Roku 2006”. Nominację do nagrody agencja otrzymała od Amnesty International za opracowanie i zrealizowanie strategii komunikacyjnej dla „Międzynarodowego Maratonu Pisania Listów”. Konkurs o tytuł “Dobroczyńcy Roku” jest programem nagradzającym i promującym społeczne zaangażowanie biznesu oraz współpracę firm z organizacjami pozarządowymi. Jego organizatorem jest Akademia Rozwoju Filantropii  w Polsce. W …

„Dobroczyńca Roku 2006”: Heureka wśród półfinalistów więcej »

Heureka na rzecz Więźniów Sumienia

Agencja Heureka rozpoczęła współpracę z Amnesty International w ramach projektu „MARATON PISANIA LISTÓW”. Akcja prowadzona jest w obronie ofiar więzionych na całym świecie wyłącznie za swoje poglądy. W ramach realizowanego projektu Heureka zaprojektowała kampanię komunikacyjną opartą na innowacyjnych narzędziach – marketingu szeptanym i wirusowym, działaniach ambientowych na ulicach w całej Polsce oraz na nowatorskiej strategii …

Heureka na rzecz Więźniów Sumienia więcej »

Przewiń do góry