Militaria.pl

Przegląd praktyk usability w polskim e-Commerce

Niemal 100% internautów słyszało o zakupach przez internet, a około 70% deklaruje, że przynajmniej raz z niej skorzystała, jedna trzecia z nich robi zakupy przez Internet kilka razy w miesiącu, a ponad 40% z nich – kilka razy w roku. Przegląd praktyk usability w polskim e-commerce wykonany przez Katarzynę Osińską jest skierowany do właścicieli i twórców sklepów internetowych oraz wszystkich zainteresowanych tematyką użyteczności.

Przegląd praktyk usability w polskim e-Commerce więcej »

Militaria w Wirtualnej Polsce

Każdy, kto poszukuje w Sieci informacji o szeroko pojętej tematyce „militariów”, sięgać może na strony nowego serwisu Wirtualnej Polski – militaria.wp.pl. Współpraca portalu z liczącymi się na rynku partnerami, w tym redakcjami magazynów branżowych, zaowocowała bogactwem profesjonalnych materiałów dotyczących strzelectwa, myślistwa, heraldyki, historii wojskowości, sprzętu bojowego oraz broni. „Staraliśmy się, by nasz serwis był nie

Militaria w Wirtualnej Polsce więcej »

Maskotka dla twardego mężczyzny

Militaria.pl wykorzystuje narzędzia z obszaru Desktop Marketingu w działaniach promocyjno-reklamowych. Nowym kanałem komunikacji z klientami sklepu stał się BrandMate, autorskie rozwiązanie Adv.pl. Nowa propozycja Militaria.pl to Militariusz, interaktywna postać komandosa „wojująca” na pulpicie monitora odbiorcy. Jej zadaniem jest przede wszystkim wzmocnienie lojalności klientów sklepu. Militariusz doskonale sprawdza się w roli komunikatora, stając się dodatkowym kanałem

Maskotka dla twardego mężczyzny więcej »

Militaria.pl na żywo

Od wczoraj klienci sklepu internetowego Militaria.pl mają możliwość konsultacji on-line ze sprzedawcą, podczas zakupów w sieci Internet. Wdrożeniem oprogramowania „LiveChat”, zajęła się Agencja Interaktywna Adv.pl. – Militaria.pl to jedno z najbardziej zaawansowanych marketingowo i technologicznie przedsięwzięć w polskim e-commerce. We współpracy z Agencja Interaktywną Adv.pl udaje nam się być zawsze o krok do przodu, wyznaczając

Militaria.pl na żywo więcej »

Mistrzyni olimpijska promuje Militaria.pl

Renata Mauer-Różańska, mistrzyni olimpijska w Strzelectwie Sportowym promuje sklep internetowy Militaria.pl. Wizerunek medalistki zachęca Internautów do zakupów w największym w sieci Internet sklepie z bronią nie wymagającą zezwolenia. – Militaria.pl to nowoczesny sklep internetowy. Potwierdzeniem są podejmowane przez nas działania promocyjne, wykorzystujące wizerunek znanej i cenionej osoby, jak również zaawansowana technologicznie platforma e-commerce Exigo. Autorytet

Mistrzyni olimpijska promuje Militaria.pl więcej »

Adv.pl kreuje Militaria.pl

Sprzedaż on-line zaczyna dotyczyć coraz szerszych grup asortymentowych. W Polsce prężnie rozwija się handel internetowy bronią nie wymagającą zezwolenia. Według ustawy z ’99 roku są to m.in.: wiatrówki i pistolety gładkolufowe. Obecnie jeden z największych sklepów internetowych, oferujący militarystyczny asortyment znajduje się w sieci pod adresem militaria.pl. Twórcą oprogramowania oraz kreacji graficznej jest Agencja Interaktywa

Adv.pl kreuje Militaria.pl więcej »

Scroll to Top