Millward Brown SMG/KRC

Nadchodzi e-Mikołaj

W mijającym roku zakupy w Internecie zrobi ponad 4 mln dorosłych Polaków. Chociaż liczba kupujących gwiazdkowe prezenty w sieci nie rośnie, to internetowi sprzedawcy nie muszą się raczej martwić o spadek obrotów. Mimo kryzysu na prezenty w Internecie zamierzamy wydać więcej niż roku temu.

Po prezenty do Internetu wciąż z pewną obawą

Ponad jedna trzecia (36%) wszystkich zakupów online w Polsce ma miejsce w okresie przedświątecznym – wynika z badań D-Link Technology Trend, przeprowadzonych na zlecenie firmy D-Link przez Millward Brown SMG/KRC. Największym powodzeniem cieszą się kosmetyki, odzież, książki i filmy, biżuteria, płyty oraz sprzęt i oprogramowanie komputerowe. W mijającym roku zakupów w Internecie dokonało prawie 3,3 …

Po prezenty do Internetu wciąż z pewną obawą więcej »

Przewiń do góry