MillwardBrown SMG/KRC

Elektronika w Internecie

Kupując elektronikę użytkową w Internecie oszczędzimy średnio 12 proc. w stosunku do sklepów tradycyjnych – wynika z badania przeprowadzonego przez instytut MillwardBrown SMG/KRC. Ceny sklepu internetowego – Agito.pl – okazały się niższe niż w tradycyjnych marketach średnio o 20 proc. Badanie objęło dziewięć sklepów internetowych wyspecjalizowanych w elektronice użytkowej (Agito.pl, Euro.com.pl, Hoopla.pl, Komputronik.pl, Max24.pl, Medilider.pl, […]

Elektronika w Internecie więcej »

35 proc. Polaków spodziewa się, że będzie żyło się gorzej

Aż 35 proc. Polaków spodziewa się, że w ciągu najbliższego roku w Polsce będzie żyło się gorzej – wynika z sondażu MillwardBrown SMG/KRC sporządzonego na zlecenie Money.pl. Poprawy spodziewa się jedynie 25 proc. Zmian nie oczekuje 40 proc. Wzrost pesymizmu widoczny jest szczególnie u kobiet. Coraz większy problem stanowi presja inflacyjna i rosnące ceny podstawowych

35 proc. Polaków spodziewa się, że będzie żyło się gorzej więcej »

Microsoft najlepszym pracodawcą

Microsoft zajął pierwsze miejsce w drugiej edycji Badania Najlepsi Pracodawcy w Polsce 2006, zdobywając po raz drugi z rzędu tytuł Najlepszego Pracodawcy. Równocześnie, również po raz drugi, firma została wyróżniona tytułem Pracodawcy Marzeń w Ogólnopolskim Rankingu Pracodawców KOMPAS. Zwycięzca badania Najlepszy Pracodawca w Polsce 2006, przeprowadzonego przez firmę doradztwa strategicznego Hewitt Associates, został wyłoniony w

Microsoft najlepszym pracodawcą więcej »

Wskaźnik BriefIndex – najwyższy wynik w historii badania

Według najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wzrósł o 6,50 punktów – z 74,25 do poziomu 80,75. To najwyższy wynik w historii BriefIndexu, czyli w ciągu ostatnich dwóch lat. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Pierwszego Magazynu Marketingu i Sprzedaży 'Brief’ w październiku br. Wysoki wskaźnik, a co

Wskaźnik BriefIndex – najwyższy wynik w historii badania więcej »

INTERIA. PL zmienia logo

Od czwartku, 4 sierpnia INTERIA.PL ma nowe logo. Po niedawnej metamorfozie wyglądu strony głównej, jest to kolejny zdecydowany krok w kierunku unowocześnienia wizerunku portalu. Zmiana znaku firmowego INTERIA.PL została poprzedzona badaniami przeprowadzonymi wśród użytkowników portalu. – Wybraliśmy projekt, uznany za nowoczesny i dynamiczny – powiedział Grzegorz Wójcik, wiceprezes zarządu INTERIA.PL. – Skojarzenia, jakie budzi przyjęta

INTERIA. PL zmienia logo więcej »

Wskaźnik BriefIndex lekko w dół

Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej – BriefIndex obniżył się o jeden punkt i obecnie wynosi 74,25 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Pierwszego Magazynu Marketingu i Sprzedaży 'Brief’ w lipcu br. Poziom BriefIndexu spadł z 75,25 do 74,25 jednak koniunkturę na rynku reklamowym można uznać za stabilną. Nadal rośnie ocena obecnej

Wskaźnik BriefIndex lekko w dół więcej »

Scroll to Top