Ministerstwo Infrastruktury

MPG Media Planning na Festiwalu Reklamy w Cannes

Podczas 53 edycji Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes, MPG Media Planning będzie walczyło o nagrodę w następujących kategoriach mediowych : najlepszy mix media oraz najlepsze dotarcie do młodych w wieku 18-34. Festiwal odbędzie się w dniach 18-24 czerwca. Decyzją sieci MPG, na tegoroczny Festiwal Reklamy, wytypowana została kampania „Ostatni wyskok! Zapnij pasy! Zawsze!”. Spośród innych […]

MPG Media Planning na Festiwalu Reklamy w Cannes więcej »

Rząd wspiera Polski Portal Rozwoju

Ministerstwo Infrastruktury, polski oddział Banku Światowego, Stowarzyszenie Miasta w Internecie”, Infovide S.A. i EMCom sp. z o.o. podpisały Porozumienie Interesariuszy Polskiego Portalu Rozwoju (PPR). Dokument ten formalnie reguluje zasady kształtowania strategii portalu oraz określa zobowiązania interesariuszy. Na mocy porozumienia utworzony zostanie Komitet Interesariuszy, do którego każda z instytucji deleguje po jednym przedstawicielu. Komitet będzie odpowiedzialny

Rząd wspiera Polski Portal Rozwoju więcej »

Scroll to Top