MobiJOY!

OS3 dla 7days

„Dobre i bez gadania” – pod takim hasłem trwa kampania prosprzedażowa marki 7days prowadzona przez firmę Chipita. W ramach akcji powstała strona internetowa www.7days.pl poświęcona loterii z nagrodami. Wykonanie serwisu, kampanii on-line oraz koordynowanie konkursów internetowych powierzono agencji interaktywnej OS3 multimedia. Głównym założeniem akcji jest wymiana kodów dostępnych w opakowaniach z rogalem czekoladowym 7days na […]

OS3 dla 7days więcej »

Mobijoy! pracuje dla Chevroleta

Agencja marketingu mobilnego Mobijoy!, przygotowała akcję promocyjną dla marki Chevrolet. Do końca września 30 klientów zainteresowanych kupnem samochodów tej marki otrzyma nagrodę w postaci rocznego użytkowania auta za darmo z możliwością nabycia samochodu po roku za 60 % ceny. Warunkiem skorzystania z promocji jest podpisanie umowy przedwstępnej na zakup samochodu oraz wpłata zadatku. Aby wziąć

Mobijoy! pracuje dla Chevroleta więcej »

Imperial Tobacco korzysta z m-kuponów

Doskonale znane w całej Europie i bijące rekordy popularności w Wielkiej Brytanii m-kupony zostały wykorzystane w najnowszym projekcie przygotowanym dla producenta wyrobów tytoniowych – Imperial Tobacco Polska. Z początkiem kwietnia rozpoczął się program lojalnościowy przygotowany przez agencję marketing services TEQUILAPolska. Natomiast agencja mobile marketingowa MobiJOY! zajmuje się obsługą systemu m-kuponowego. Program 'DYMEK’ skierowany jest do

Imperial Tobacco korzysta z m-kuponów więcej »

MobiJOY! Mobile Marketing Workshop 2005

17 maja 2005 w Warszawie w hotelu Kyriad Prestige, po raz pierwszy w Polsce odbędą się warsztaty dotyczące marketingu mobilnego. Zaprezentowane zostaną praktyczne aspekty komunikacji prowadzonych z wykorzystaniem bezprzewodowych urządzeń komunikacyjnych do celów marketingowych. Głównym organizatorem wydarzenia jest MobiJOY! Mobile Marketing – wiodąca na rynku agencja mobile marketingowa. Warsztaty MobiJOY! Mobile Marketing Workshop 2005 przeznaczone

MobiJOY! Mobile Marketing Workshop 2005 więcej »

MMS-owy konkurs agencji Motive i MobiJOY! dla Siemensa

Z początkiem marca rozpoczęła się miesięczna kampania promująca telefon komórkowy Siemens SL65. Jej celem jest popularyzacja marki oraz wsparcie sprzedaży produktu. Stanowi jeden z etapów wprowadzenia na rynek polski modelu Siemens SL65. W pracach nad MMS-owym konkursem fotograficznym, organizowanym w ramach kampanii reklamowej dla marki Siemens, brała udział agencja MobiJOY! Mobile Marketing. Za realizację i

MMS-owy konkurs agencji Motive i MobiJOY! dla Siemensa więcej »

Mobile Career Start-Up wyłonił najlepszych stażystów

Pięć osób, o jedną więcej niż planowano rozpoczęło płatne staże w firmach One-2-One i MobiJOY w ramach programu studenckiego Mobile Career Start-Up! 25 lutego odbyły się rozmowy kwalifikacyjne, w których uczestniczyli laureaci II etapu, autorzy najciekawszych rozwiązań dotyczących przyszłości marketingu i komunikacji przez telefon komórkowy. Poziom prac i przygotowanie uczestników programu okazały się na tyle

Mobile Career Start-Up wyłonił najlepszych stażystów więcej »

MobiJOY! dla NIVEA

21 lutego br. rozpoczęła się promocja dla marki NIVEA przygotowana przez agencję reklamową V&P oraz agencję marketingu mobilnego MobiJOY!. Akcja zimowa pod hasłem 'Pielęgnuj kondycję z NIVEA’ przeprowadzana będzie w sklepach handlu tradycyjnego w całej Polsce. Promocja kierowana jest jednocześnie do indywidualnych klientów oraz detalistów. Potrwa do 26 marca 2005. Głównym celem akcji jest wzrost

MobiJOY! dla NIVEA więcej »

Scroll to Top