MobiJOY!

Sphinx SMSowo

Sfinks Polska S.A. , spółka zarządzająca siecią restauracji SPHINX we współpracy z MobiJOY! opracowała i rozpoczęła nową akcję promocyjną. Kampania pod hasłem „Imprezka w SPHINX’ie” ma na celu przedstawienie lokali SPHINX jako miejsca sprzyjającego luźnym spotkaniom młodych ludzi. Akcja, skierowana do osób w wieku 18 – 25 lat, wykorzystuje coraz bardziej popularną komunikację SMSową. W […]

Sphinx SMSowo więcej »

Curly, Peppies – nowa kampania SMSowa

Lorenz Bahlsen Snack-World rozpoczął kampanię wspierającą sprzedaż chrupek CURLY i PEPPIES. Akcję przygotowały Albedo Marketing i agencja marketingu mobilnego MobiJOY!. Kampania jest skierowana do młodzieży w wieku od 12 do 19 lat, którzy najchętniej sięgają po chrupiące przekąski. Wszyscy zainteresowani konkursem mogą przesyłać SMSy wpisując w ich treść znaleziony w opakowaniu alfanumeryczny kod. Wśród nadesłanych

Curly, Peppies – nowa kampania SMSowa więcej »

Upoluj bilet SMSem

Pod hasłem Mania Grania ruszyła seria koncertów muzyki etnicznej, nad którą „patronat sponsorski” objęła marka piwa Redd’s. Akcja jest skierowana do młodych ludzi z przedziału 20-25 lat. W trakcie kampanii odbędzie się pięć koncertów Drum Machiny, zespołu, którego muzyka łączy w sobie rytmy etniczne z nowoczesnym, elektronicznym brzmieniem. Wszyscy, którzy prześlą SMS o ustalonej treści

Upoluj bilet SMSem więcej »

Nowa kampania Skoda Superb

Pod takim hasłem wystartowała kampania promująca najbardziej prestiżowy samochód marki Skoda Superb. Kampanię, na zlecenie Skoda Auto Polska S.A., przygotowała agencja reklamowa PEPPERMINT. Mobilną częścią programu zajęła się agencja marketingu mobilnego MobiJOY! Celem kampanii jest poinformowanie potencjalnych klientów o zaletach nowego modelu Skody oraz zachęcenie do odbycia jazdy próbnej. Adresaci kampanii otrzymali pełen pakiet informacji

Nowa kampania Skoda Superb więcej »

Dni Marketingu Bezpośredniego 'Boomerang'

„Jak nazywa się australijska broń miotana wielokrotnego użytku” – każdego kto zna odpowiedź na pytanie i interesuje się marketingiem bezpośrednim zapraszamy do wzięcia udziału w quizie SMSowym przygotowanym przez agencję marketingu mobilnego MobiJOY! z okazji Dni Marketingu Bezpośredniego „Boomerang”. Uczestnicy V edycji Międzynarodowych Dni Marketingu Bezpośredniego „Boomerang”, organizowanych wspólnie przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) oraz

Dni Marketingu Bezpośredniego 'Boomerang' więcej »

Scroll to Top