Mobile Institute

Co (u)gryzie e-commerce? Wnioski z raportu

Rok 2020 pokazał, że jeśli nie ma cię w e-commerce, to właściwie nie istniejesz, a jeśli nawet istniejesz, to na pewno gorzej ci się wiedzie niż biznesom, które zdążyły się choć odrobinę zdigitalizować. Najnowsze dane, pochodzące z badania „Co (u)gryzie e-commerce?” z lutego 2021 roku, mówią już o 60% kupujących regularnie w sieci, przy czym 35% kupuje przynajmniej raz w tygodniu. 51% konsumentów deklaruje, że zwiększyli wydatki w Internecie lub zaczęli e-kupować ze względu na pandemię, a kolejne 19% zamierza zwiększyć wydatki w 2021 roku.

Co (u)gryzie e-commerce? Wnioski z raportu więcej »

Cena nie jest najważniejsza dla klientów B2B. Chcą kupować wygodnie online i zależy im na relacjach

Największą bolączką klientów B2B jest brak czasu, dlatego coraz częściej wybierają szybkie i wygodne zakupy w internecie – wynika z raportu Proces zakupowy w B2B: wyzwania, trendy, inspiracje opracowanego przez spółkę e-point i Mobile Institute. Dla klientów i sprzedawców nadaj jednak najbardziej liczą się relacje.

Cena nie jest najważniejsza dla klientów B2B. Chcą kupować wygodnie online i zależy im na relacjach więcej »

Scroll to Top