Mobile Institute

Co (u)gryzie e-commerce? Wnioski z raportu

Rok 2020 pokazał, że jeśli nie ma cię w e-commerce, to właściwie nie istniejesz, a jeśli nawet istniejesz, to na pewno gorzej ci się wiedzie niż biznesom, które zdążyły się choć odrobinę zdigitalizować. Najnowsze dane, pochodzące z badania „Co (u)gryzie e-commerce?” z lutego 2021 roku, mówią już o 60% kupujących regularnie w sieci, przy czym 35% kupuje przynajmniej raz w tygodniu. 51% konsumentów deklaruje, że zwiększyli wydatki w Internecie lub zaczęli e-kupować ze względu na pandemię, a kolejne 19% zamierza zwiększyć wydatki w 2021 roku.

Portret m-konsumenta: raport z mobilnych zakupów

Jak wygląda sprzedaż wielokanałowa? Jakie urządzenia towarzyszą klientom w procesie zakupowym? Odpowiedzi na te oraz inne pytania można znaleźć w nowym raporcie Izby Gospodarki Elektronicznej, który poświęcony jest m-commerce. Raport wykonał na zlecenie e-Izby Mobile Institute.

Przewiń do góry