Raport Interactions „Mobile Marketing w Polsce”

Opublikowano: 4 czerwca 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Międzynarodowa sieć reklamy Interactions przedstawiła raport „Mobile Marketing w Polsce 2014 – postrzeganie i potencjał rozwoju”. W raporcie znajdziemy odpowiedzi na pytania dotyczące potencjału, barier i przyczyn wzrostu.

Sylwester KozakRaport Interactions „Mobile Marketing w Polsce”

eMarketer: obiecujące choć eksperymentalne możliwości reklamowe mobilnych społeczności

Opublikowano: 16 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Korzystanie z sieci społecznych jest jedną z najszybciej rozwijających się aktywności wśród użytkowników urządzeń mobilnych na całym świecie. To jeden z podstawowych sposobów komunikacji tych osób, stanowiący bardzo istotny powód wzrostu czasu spędzonego w internecie za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Dawid ZarazińskieMarketer: obiecujące choć eksperymentalne możliwości reklamowe mobilnych społeczności