MobileBox

Imperial Tobacco korzysta z m-kuponów

Doskonale znane w całej Europie i bijące rekordy popularności w Wielkiej Brytanii m-kupony zostały wykorzystane w najnowszym projekcie przygotowanym dla producenta wyrobów tytoniowych – Imperial Tobacco Polska. Z początkiem kwietnia rozpoczął się program lojalnościowy przygotowany przez agencję marketing services TEQUILAPolska. Natomiast agencja mobile marketingowa MobiJOY! zajmuje się obsługą systemu m-kuponowego. Program 'DYMEK’ skierowany jest do […]

Imperial Tobacco korzysta z m-kuponów więcej »

Czas na m-kupony

Ponad 36% osób, które otrzymały SMSem m-kupony, zasiadło podczas jednego z czerwcowych weekendów w salach kina Silver Screen. Wiadomość zawierała informacje o ofercie (2 bilety w cenie 22 złotych) oraz unikatowy 9 cyfrowy numer, który wraz z numerem telefonu komórkowego należało podać w kasie kina. Weryfikacja m-kuponów następowała za pomocą specjalnych terminali, przypominających podobne urządzenia

Czas na m-kupony więcej »

Scroll to Top