mOne

Następca Volvo V40

Z końcem maja rozpoczyna się kampania marki Volvo wprowadzająca następcę modelu V40 – nowe kombi oznaczone symbolem V50. Pierwszy etap kampanii obejmuje takie media jak: telewizja – wykorzystane zostaną stacje niszowe tj. TVN24, TVNturbo, Discovery Channel, Ale kino!, Canal+ oraz National Geographic. nośniki reklamy zewnętrznej o formacie 12×3 magazyny: społeczno-polityczne, life style i motoryzacyjne Istotnym […]

Następca Volvo V40 więcej »

mOne pomaga rzucić palenie z Nicorette

27 maja, jako efekt współpracy portalu Onet, firmy Pfizer (producenta Nicorette) oraz vortalu Esculap.pl uruchomiony został specjalny serwis palenienanie.onet.pl poświęcony walce z nałogiem tytoniowym. Towarzyszćy mu będzie zasięgowa kampania przy użyciu toplayerów, billboardów, e-mailingu oraz komunikatora Gadu-gadu. Kampania potrwa do początku lipca a jej głównym celem jest budowanie znajomości jednego z produktów Nicorette – 16

mOne pomaga rzucić palenie z Nicorette więcej »

Kampania Gillete Mach3Turbo online

Rozpoczęła się promocja Gillette „wygraj 100% ostrej jazdy na torze testowym Porsche w Niemczech”. Akcja wspierana jest przez kampanie promującą nowy wariant Mach3Turbo – Champion. Kampania jest prowadzona na rynkach polskim, czeskim, węgierskim i słowackim. Celem kampanii jest poinformowanie grupy docelowej o promocji związanej z produktami Gillette. Kampania prowadzona jest w telewizji. Emisja spotów przewidziana

Kampania Gillete Mach3Turbo online więcej »

Kampania reklamowa online Braun – Silk-epil SoftPerfection

Od połowy kwietnia trwają działania mediowe wspierające wprowadzenie na rynek polski nowej linii depilatorów marki Braun – Silk-epil SoftPerfection. Kampanię wspiera swoim wizerunkiem niemiecka topmodelka Heidi Klum. I faza kampanii obejmuje advertoriale w magazynach kobiecych, m.in. Cosmopolitan, Elle, Oliwia, Zwierciadło, Uroda, Pani. Kolejnym etapem są trwające od początku maja działania w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP,

Kampania reklamowa online Braun – Silk-epil SoftPerfection więcej »

Nowa odsłona Volvo S40

Od połowy marca do końca maja trwać będzie kampania reklamowa nowego, całkowicie zmodernizowanego Volvo S40. Model ten cechuje niezwykle wysoki poziom bezpieczeństwa oraz nowatorskie wnętrze rodem z większego modelu. Najbardziej charakterystycznym elementem nowego wystroju kabiny jest unikalna, wolno stojąca kolumna środkowej konsoli, łącząca w elegancki sposób nakładkę tunelu z deską rozdzielczą. Celem działań skierowanych do

Nowa odsłona Volvo S40 więcej »

Nagroda za najlepsze wykorzystanie internetu dla MindShare

26 lutego 2004 podczas uroczystej gali w Hotelu Westin w Warszawie ogłoszone zostały wyniki czwartej edycji Media Trendu – Konkursu Innowacji w Mass Mediach. Jak co roku, patronat nad imprezą objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA – Oddział w Polsce), a jej organizatorem była Eskadra. Celem konkursu jest wyłonienie ubiegłorocznych innowacji, które znacząco wpłynęły na sytuację

Nagroda za najlepsze wykorzystanie internetu dla MindShare więcej »

Scroll to Top