Mothership

Nowe oblicze Grupy Mothership

Grupa Mothership od początku roku przechodzi metamorfozę. W ślad za zmianami w zarządzaniu idzie nowa nazwa Grupy, która od połowy kwietnia brzmi Change Integrated. Agencja DougFaberFamily zacznie funkcjonować pod nazwą Change Communications. Nowa nazwa Grupy i spółek wchodzących w jej skład jej to  tylko zewnętrzny przejaw zmian, które sięgają znacznie głębiej w strukturę całości. Od …

Nowe oblicze Grupy Mothership więcej »

Nowy serwis EMlab

Agencja EMlab Experiential Marketing (grupa Mothership) uruchomiła nowy serwis www, dostępny pod adresem: www.emlab.pl. Serwis wykorzystuje w znacznym stopniu możliwości nawigacji i poruszania się po trójwymiarowym świecie. Serwis został przygotowany wewnątrz grupy Mothership przez dział interactive agencji DougFaberFamily kierowany przez Rafała Górskiego. – Zastanawiając się nad koncepcją kreatywną nowego serwisu EMlabu próbowaliśmy znaleźć sposób na …

Nowy serwis EMlab więcej »

Nowa strategia DougFaberFamily

Od kwietnia, stanowisko dyrektora strategicznego DougFaberFamily obejmie Katarzyna Masewicz. Do jej obowiązków należeć będzie również nadzór nad rozwojem działów strategii spółek grupy Mothership. Katarzyna Masewicz jest absolwentką wydziału Psychologii UW, od 1992 związana jest z branżą reklamową.  W 1992-2005 jako Dyrektor Strategiczny i Członek Zarządu Leo Burnett. Od 2006 jako Brand Planning Director w McCann …

Nowa strategia DougFaberFamily więcej »

Yoof pozyskał OS3 kids

Yoof – skład marketingu młodzieżowego pozyskał OS3 kids, dział agencji interaktywnej OS3 multimedia specjalizujący się w marketing dziecięcym. Tym samym agencja OS3 multimedia zostaje udziałowcem w Yoof-ie. „Pozyskanie działu OS3 kids przez Yoof-a ma znaczenie strategiczne dla naszej agencji” – mówi Tomek Grzybowski, Partner Zarządzający Mothership, w strukturach którego znajduje się Yoof. „Zdobycie partnera z …

Yoof pozyskał OS3 kids więcej »

Polskie WEB 2.0

Badanie użytkowników WEB 2.0 zrealizowała firma Gemius na zlecenie Yoof – nowo powstającej agencji marketingu młodzieżowego. Fragment raportu dostępny jest na stronie www.yoof.pl. Badanie on-line, przeprowadzone w dwóch etapach, jakościowym i ilościowym, przez firmę Gemius na zlecenie Yoof – nowo powstającej agencji marketingu młodzieżowego, pozwoliło stworzyć dokładny demograficzny oraz psychograficzny profil użytkowników WEB 2.0. „Podjęliśmy …

Polskie WEB 2.0 więcej »

Przewiń do góry