MPG Media Planning

MPG Media Planning na Festiwalu Reklamy w Cannes

Podczas 53 edycji Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes, MPG Media Planning będzie walczyło o nagrodę w następujących kategoriach mediowych : najlepszy mix media oraz najlepsze dotarcie do młodych w wieku 18-34. Festiwal odbędzie się w dniach 18-24 czerwca. Decyzją sieci MPG, na tegoroczny Festiwal Reklamy, wytypowana została kampania „Ostatni wyskok! Zapnij pasy! Zawsze!”. Spośród innych […]

MPG Media Planning na Festiwalu Reklamy w Cannes więcej »

MPG Media Planning dla Radiostacji

MPG Media Planning realizuje na rzecz Radiostacji strategiczny projekt mediowy w oparciu o sieciowe narzędzie mediowe MPG, Catalyst. Catalyst zapewnia, że zaprojektowana komunikacja mediowa jest spójna strategicznie i jest oparta o wiedzę zarówno Agencji jak i Klienta oraz innowacyjne rozwiązania komunikacyjne. Catalyst jest stosowany w Polsce od ubiegłego roku i jest realizowany przez MPG Media

MPG Media Planning dla Radiostacji więcej »

Scroll to Top