mPunkt

Tajemniczy klient wybiera dostawcę Internetu

Minęły czasy, w których dostęp do Internetu stanowił dobro luksusowe. Usługi te podbiły świat stając się dla wielu źródłem informacji, niezbędnym narzędziem pracy, płaszczyzną rozrywki multimedialnej czy nawet miejscem spotkań towarzyskich. Podejście to sprawiło, że firma ISC postanowiła zmierzyć poziom obsługi oferowany przez polskich dostawców Internetu.

MMS-owy konkurs agencji Motive i MobiJOY! dla Siemensa

Z początkiem marca rozpoczęła się miesięczna kampania promująca telefon komórkowy Siemens SL65. Jej celem jest popularyzacja marki oraz wsparcie sprzedaży produktu. Stanowi jeden z etapów wprowadzenia na rynek polski modelu Siemens SL65. W pracach nad MMS-owym konkursem fotograficznym, organizowanym w ramach kampanii reklamowej dla marki Siemens, brała udział agencja MobiJOY! Mobile Marketing. Za realizację i …

MMS-owy konkurs agencji Motive i MobiJOY! dla Siemensa więcej »

mPunkt kolejnym operatorem wirtualnym

Firma Modex, właściciel sieci mPunkt otrzymała zezwolenie na świadczenie usług jako operator wirtualnej sieci komórkowej (MVNO – Mobile Virtual Network Operator). Modex planuje rozpoczęcie działań związanych ze sprzedażą oferty, po uzgodnieniu warunków współpracy w tym zakresie z operatorem GSM. Zezwolenie sygnowane przez Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty pozwoli firmie Modex na świadczenie usług w …

mPunkt kolejnym operatorem wirtualnym więcej »

Przewiń do góry