mPunkt

MMS-owy konkurs agencji Motive i MobiJOY! dla Siemensa

Z początkiem marca rozpoczęła się miesięczna kampania promująca telefon komórkowy Siemens SL65. Jej celem jest popularyzacja marki oraz wsparcie sprzedaży produktu. Stanowi jeden z etapów wprowadzenia na rynek polski modelu Siemens SL65. W pracach nad MMS-owym konkursem fotograficznym, organizowanym w ramach kampanii reklamowej dla marki Siemens, brała udział agencja MobiJOY! Mobile Marketing. Za realizację i

MMS-owy konkurs agencji Motive i MobiJOY! dla Siemensa więcej »

mPunkt kolejnym operatorem wirtualnym

Firma Modex, właściciel sieci mPunkt otrzymała zezwolenie na świadczenie usług jako operator wirtualnej sieci komórkowej (MVNO – Mobile Virtual Network Operator). Modex planuje rozpoczęcie działań związanych ze sprzedażą oferty, po uzgodnieniu warunków współpracy w tym zakresie z operatorem GSM. Zezwolenie sygnowane przez Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty pozwoli firmie Modex na świadczenie usług w

mPunkt kolejnym operatorem wirtualnym więcej »

Scroll to Top