MTV Polska

SARE dla MTV Networks Polska

Z początkiem roku MTV Networks Polska rozpoczyna współpracę z SARE. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania e-mail marketingowe, wdrożenie rozwiązań technologicznych, optymalizację i wysyłki newsletterów, przygotowywanie raportów, szkolenia oraz obsługę baz adresowych stacji telewizyjnych z portfolio grupy – MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska oraz portalu wideo switch2one.

SARE dla MTV Networks Polska więcej »

Konkurs dla Abonentów w AUTOCOM

W dniach 08.11.2004 do 07.12.2004 na stronach Portalu Abonentów AUTOCOM odbędzie się konkurs internetowy GAMEMANIA. Do wygrania będą atrakcyjne nagrody ufundowane przez telewizję kablową AUTOCOM oraz jeden z najpopularniejszych kanałów muzycznych MTV Polska. Codziennie, przez 20 dni na stronach Portalu Abonentów AUTOCOM publikowane będą pytania konkursowe. Każdego dnia o określonej godzinie pojawi się kolejno pięć

Konkurs dla Abonentów w AUTOCOM więcej »

Walka z piractwem TV – kolejni Partnerzy

Walka z piractwem telewizyjnym w Polsce zatacza coraz szersze kręgi. Do grona firm zrzeszonych w Stowarzyszeniu Dystrybutorów Programów Telewizyjnych „Sygnał”, które od kilku lat walczy z kradzieżą sygnału telewizyjnego, dołączyły Cyfrowy Polsat i MTV Polska. Cyfrowy Polsat i MTV Polska dołączają do działającego od 2001 roku Stowarzyszenia Dystrybutorów Programów Telewizyjnych „Sygnał”, którego członkami są obecnie

Walka z piractwem TV – kolejni Partnerzy więcej »

Scroll to Top