Nasza Klasa

Nasza Klasa redukuje przychody z reklam

Nowa strategia spółki Nasza Klasa, właściciela serwisu społecznościowego NK.pl, będzie wprowadzana od początku przyszłego roku i zakłada redukcję przychodów z reklam przy jednoczesnym zwiększeniu znaczeniu płatności od użytkowników za gry i aplikacje.

Roszady personalne w NK

Do zespołu Naszej Klasy dołącza Marcin Barciński, który będzie odpowiedzialny za rozwój mobilnych produktów. Jednocześnie zmianie ulega stanowisko szefa działu marketingu – Joannę Gajewską zastąpi Rafał Skwiot. Co jeszcze zmienia się w polskim serwisie społecznościowym?

Inkubator dla startupów od NK

Hasłem “Od kreatywnego pomysłu do efektywnego biznesu” NK chce zachęcić młode osoby z pomysłami do dzielenia się nimi w ramach nowo tworzonego inkubatora. Dla twórców najlepszych projektów czeka nie tylko wsparcie merytoryczne i marketingowe ale przede wszystkim finansowe – nawet do 230 tys. złotych.

Inkubator dla startupów od NK 1

Samoobsługowe reklamy w nk.pl

Nasza Klasa wprowadza nowy produkt reklamowy. Reklamy zarządzane przez klientów będą rozliczane za kliknięcie, docelowo w modelu samoobsługowym. System powstał we współpracy ze spółką NetSprint.

Facebook kolonizuje świat [mapa]

Vincenzo Cosenza, specjalista PR i były pracownik włoskiego oddziału Microsoft zaktualizował zaprezentowaną rok temu mapę wykorzystania serwisów społecznościowych. Jego praca potwierdza to, co dla wielu jest oczywiste – Facebook kolonizuje świat.

Przewiń do góry