Natalia Hatalska

infoShare 2010 – już po raz czwarty

W dniach 13-14 maja br. już po raz czwarty odbędzie się w Gdańsku bezpłatna konferencja infoShare. Konferencja poświęcona jest nowym trendom z dziedziny IT, marketingu, Internetu. Jej myślą przewodnią jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniami przez ekspertów z różnych specjalizacji.

WPtv – telewizja, która dostraja się do ciebie

Startująca właśnie kampania reklamowa telewizji internetowej WPtv prawie w całości oparta została na tzw. koncepcji consumer touchpoints. Komunikat reklamowy będzie można więc spotkać w tych miejscach, w których najczęściej przebywa grupa celowa serwisu (osoby w wieku 15-25, nastawione na poszukiwanie treści rozrywkowych), czyli m.in. w środkach komunikacji miejskiej, w akademikach, na uczelniach i w klubach. …

WPtv – telewizja, która dostraja się do ciebie więcej »

Kampania reklamowa serwisu nocoty.pl

W przyszłym tygodniu wystartuje intensywna kampania reklamowa serwisu nocoty.pl. Wystąpią w niej Doda, Pudzian i Isis Gee, i powiedzą o sobie coś, czego zupełnie byśmy się po nich nie spodziewali. Coś, na co można zareagować jedynie stwierdzeniem: „No co ty!?” To pierwsza tego typu akcja w Polsce, kiedy gwiazdy występują w kampanii reklamowej serwisu plotkarskiego. …

Kampania reklamowa serwisu nocoty.pl więcej »

Wirtualna Polska widziana oczami Internautów

Gdyby Wirtualna Polska była kobietą, miałaby twarz Marylin Monroe, biust Evy Longorii, jeździłaby wyrafinowanym Ferrari 599 GTB Fiorano i podróżowałaby do Polinezji Francuskiej oraz Indii. Znakiem Zodiaku, z którym użytkownicy kojarzą WP, jest Panna. Przez miesiąc internauci Wirtualnej Polski głosowali na 13 galerii tematycznych w ramach kampanii wizerunkowej WP Internet z widokiem na…. W serwisie …

Wirtualna Polska widziana oczami Internautów więcej »

Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski

4 września ruszyła silna, ogólnopolska kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski. Oparto ją na oryginalnej zabawie kontekstem – wszystkie wykorzystane w kampanii hasła i layouty reklamowe, nawiązują do sytuacji, w której odbiorca przekazu aktualnie się znajduje. Siła kampanii polega na aktywnym wykorzystaniu mediów niestandardowych. Media tradycyjne i tradycyjne nośniki reklamowe (wykorzystane jednak w sposób nietuzinkowy) stanowią istotne …

Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski więcej »

Przewiń do góry