Natalia Paczóska

Urzędy skarbowe – co drugi e-mail bez odpowiedzi

Okres rozliczania się z fiskusem to czas zwiększonej ilości zapytań jakie kierowane są pod adresem Urzędów Skarbowych. Na zlecenie Centrum im. Adama Smitha firma SARE specjalizująca się w e-mail marketingu sprawdziła czy podatnicy mogą liczyć na szybkie i wyczerpujące odpowiedzi na pytania zadawane drogą elektroniczną. Choć wydaje się, że z roku na rok nasze urzędy są coraz bardziej interaktywne to niestety wyniki testu tego nie potwierdzają.

Urzędy skarbowe – co drugi e-mail bez odpowiedzi więcej »

SARE – więcej usług i nowy wizerunek

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE istotnie poszerza zakres świadczonych usług. Poza udostępnianiem zaawansowanych narzędzi do obsługi komunikacji newsletterowej i wysyłek mailingów proponuje klientom także realizację działań obliczonych na tworzenie i rozbudowę ich baz adresowych. Zmianom towarzyszy uruchomienie nowego serwisu www.sare.pl i kampania wizerunkowa.

SARE – więcej usług i nowy wizerunek więcej »

SARE publikuje coroczny raport o e-mail marketingu

Google i Wirtualna Polska to najpopularniejsi dostawcy bezpłatnych skrzynek pocztowych w Polsce. 60 proc. użytkowników korzysta jednak przynajmniej z trzech różnych adresów e-mail – wynika z przeprowadzonego przez SARE piątego badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Większość osób otrzymuje od 11 do 20 e-maili dziennie i od trzech do pięciu newsletterów tygodniowo. Wśród odbieranych wiadomości

SARE publikuje coroczny raport o e-mail marketingu więcej »

SARE bloguje po angielsku

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE uruchomiła angielską wersję swojego serwisu internetowego oraz rozpoczęła prowadzenie bloga, który dostępny jest także w tym języku. Tym samym dostęp do pojawiających się na nim artykułów, raportów i analiz otrzymali zarówno klienci z Polski jak i z zagranicy. Blog służyć ma przede wszystkim marketerom, którzy będą mogli zapoznać

SARE bloguje po angielsku więcej »

Zmiany personalne w SARE

Do zespołu specjalizującej się w e-mail marketingu firmy SARE dołączyły trzy nowe osoby: Kamila Żurawska, Natalia Paczóska i Maciej Buchowski. Dominika Pasternak awansowała na stanowisko Client Service Coordinatora. Kamila Żurawska objęła nowo utworzone stanowisko Business Development Manager. Do jej zadań należeć będzie przede wszystkim rozwijanie współpracy z agencjami interaktywnymi i domami mediowymi na polskim rynku.

Zmiany personalne w SARE więcej »

Scroll to Top