Netmania

Trzecia Netmania

Już po raz trzeci Wirtualna Polska wystartowała ze swoją flagową zabawą sieciową – Netmania. Całościowy budżet przygotowania, promocji i nagród tego typu akcji przekracza kwotę miliona złotych. Pieniądze to jednak zaledwie część sukcesu konkursów, w których aktywnie uczestniczyło niemal 400 tysięcy osób. Kluczowymi czynnikami powodzenia są przede wszystkim: technologiczne „know-how” konkursu oraz przyjęty model biznesowy, […]

Trzecia Netmania więcej »

Podsumowanie NetManii

„Netmania” (netmania.wp.pl), interaktywna zabawa w Wirtualnej Polsce (wp.pl), przyciągnęła rekordową ilość ponad 170.000 graczy. Turniej, polegający na możliwości sprawdzenia swojej wiedzy poprzez odpowiedzi na multidyscyplinarne pytania, przyciągnął nawet tych internautów, którzy dotychczas nie brali udziału w sieciowych konkursach. Niewątpliwym magnesem okazały się aspiracyjne nagrody – notebooki Amilo Fujitsu Siemens i pieniądze na internetowym koncie Inteligo.

Podsumowanie NetManii więcej »

Scroll to Top