NetSprint

NetSprint wprowadza NewsPoint UGC – system monitorujący blogi i fora internetowe

Firma NetSprint wprowadza na polski rynek rozwiązanie NewsPoint UGC – zaawansowany system monitorujący blogi i fora internetowe. Aplikacja jest przeznaczona dla specjalistów marketingu i public relations, prowadzących działania komunikacyjne w internecie, którzy chcieliby poznać opinie odbiorców swoich produktów i usług bez konieczności przeznaczania dużych nakładów finansowych na badania konsumenckie.

NetSprint wprowadza NewsPoint UGC – system monitorujący blogi i fora internetowe więcej »

NetSprint wdraża system reklamy kontekstowej na Łotwie

NetSprint zakończył kolejny etap wdrożenia systemu reklamy kontekstowej nsContext dla firmy Textads, która zarządza największą siecią reklamy kontekstowej działającą na Litwie, Łotwie i w Estonii. Po zakończonym we wrześniu wdrożeniu rozwiązania na stronach litewskojęzycznych, klient może teraz zarządzać emisją reklamy kontekstowej również na kilkuset stronach łotewskojęzycznych.

NetSprint wdraża system reklamy kontekstowej na Łotwie więcej »

Nowa wersja CN Web

Nowa skórka i nowe moduły – to główne zmiany w najnowszej wersji Cafe News Web. Czytnik RSS online wzbogacono m.in. o wyszukiwarkę, tabelę kursów walut, kalendarz i moduł poczty. – Tym razem skoncentrowaliśmy się na ulepszeniu funkcjonalności i wyglądu CN Web. Udoskonaliliśmy mechanizm obsługi boksów i zakładek, znacznie przyśpieszający działanie aplikacji, zmniejszający jej rozmiar i

Nowa wersja CN Web więcej »

NetSprint szuka na 220 tys. serwisach

Najbardziej znana polska wyszukiwarka zagościła na ponad 220.000 stronach użytkowników systemu prv.pl. Prv.pl, administrowany przez EnterNet, jest obecnie największym systemem pozwalającym na aliasowanie adresów WWW. Na wszystkich stronach prv.pl od dziś widać już pasek reklamowy wraz z wyszukiwarka NetSprint. Wpłyneło to na znaczne zwiększeniu ruchu w wyszukiwarce NetSprint- obecnie jest to już ponad 200.000 zapytań

NetSprint szuka na 220 tys. serwisach więcej »

Zalecenia IAB dla wyszukiwarek

Jedną z najbardziej kontrowersyjnych form reklamy jest pozycjonowanie wyników w wyszukiwarkach- użytkownik często napotyka na reklamy nie zdając sobie z tego sprawy. IAB Polska przedstawiła swoje stanowisko odnośnie prezentowania „płatnych” treści w wynikach wyszukiwarek. W dokumencie IAB przytacza przykład Google’a, który to w bardzo wyraźny sposób przedstawia płatne ekspozycje. Główne zalecenie IAB jest dość oczywiste:

Zalecenia IAB dla wyszukiwarek więcej »

Scroll to Top