NetSprint.pl

NetSprint Information Access Platform – nowa usługa od NetSprint

NetSprint wprowadził narzędzie do wyszukiwania i kontekstowej prezentacji treści w serwisach internetowych – NetSprint Information Access Platform. Rozwiązanie przeznaczone jest przede wszystkim dla dużych wydawców online (np. portali informacyjnych) dążących do optymalnego wykorzystania posiadanych treści. NetSprint IAP poprawia użyteczność serwisów internetowych oraz ułatwia ich użytkownikom dotarcie do wszystkich interesujących ich informacji. Wdrożenie sytemu przekłada się […]

NetSprint Information Access Platform – nowa usługa od NetSprint więcej »

Nowy serwis korporacyjny firmy NetSprint

NetSprint uruchomił nowy serwis korporacyjny pod adresem www.netsprint.eu. Struktura serwisu odzwierciedla nową strategię Spółki, która zakłada koncentrację na dostarczaniu złożonych rozwiązań w obszarze wyszukiwania oraz reklamy kontekstowej. Celem nowego serwisu jest wzmocnienie wizerunku NetSprint jako „ekspertów wyszukiwania”, dostarczenie szczegółowych informacji o firmie, jej produktach i usługach, a także budowanie wizerunku przyjaznego pracodawcy. Strona netsprint.eu została udostępniona w

Nowy serwis korporacyjny firmy NetSprint więcej »

Zmiany w ofercie reklamowej NetSprint.pl i WP.pl

NetSprint.pl wraz z portalem Wirtualna Polska ujednolicają swoją ofertę reklam wyświetlanych kontekstowo. W wyniku przeprowadzonych zmian wszystkie reklamy emitowane będą w modelu aukcyjnym. Wprowadzono też szereg udogodnień dla reklamodawców i partnerów oraz uruchomiono serwis www.adkontekst.pl. Pod marką Adkontekst oferowane będą także Linki Sponsorowane. Dotychczas reklamy w wyszukiwarce NetSprint prezentowane były oddzielnie z dwóch systemów: Linków

Zmiany w ofercie reklamowej NetSprint.pl i WP.pl więcej »

Adkontekst Exclusive od NetSprint.pl i WP.pl

NetSprint.pl oraz Wirtualna Polska wprowadzają nowy produkt – Adkontekst Exclusive. Jest to reklama kontekstowa wyświetlana w sieci Adkontekst, która oprócz typowego tekstu reklamowego zawiera dodatkowo element graficzny (np. logo reklamodawcy). Nowy produkt pozwala klientom NetSprint.pl i WP na wyróżnienie swojej reklamy i tym samym na zwiększenie jej skuteczności. Adkontekst Exclusive umożliwia również serwisom partnerskim uzyskanie

Adkontekst Exclusive od NetSprint.pl i WP.pl więcej »

NetSprint.pl o serwisach społecznościowych

NetSprint.pl opracował raport na temat najpopularniejszych polskich i anglojęzycznych serwisów społecznościowych, które najczęściej pojawiają się w polskich mediach online od początku 2007 roku. Z raportu wynika, że najaktywniejsze komunikacyjnie są Grono i MojaGeneracja.pl. Najwięcej wzmianek – niekoniecznie związanych z działaniami komunikacyjnymi firmy – dotyczy MySpace.com. Wśród polskich serwisów zdecydowanie najczęściej wymieniane jest Grono.net. Od 1

NetSprint.pl o serwisach społecznościowych więcej »

Roman atrakcyjniejszy niż Allegro?

NetSprint.pl przygotował raport na temat osób, marek i wydarzeń najczęściej opisywanych przez polskie media online w pierwszym półroczu 2007. Raport potwierdza, że kontrowersyjność oraz częste konflikty są najskuteczniejszymi sposobami na popularność. Jedna z największych w Polsce firm z branży e-commerce – Allegro.pl – pojawia się w polskim Internecie niemal 20 razy rzadziej niż partia Prawo

Roman atrakcyjniejszy niż Allegro? więcej »

NEWTON PL i NetSprint.pl razem monitorują media

NEWTON PL i NetSprint.pl rozpoczynają współpracę w zakresie monitoringu mediów. Firmy wzajemnie włączają do swoich ofert produkty i usługi świadczone przez partnera. Celem współpracy jest stworzenie najbardziej kompleksowej oferty monitoringu prasy i Internetu na polskim rynku. Firmy będą wspólnie oferować monitoring Internetu, obejmujący 800 serwisów internetowych i blogów oraz monitoring prasy obejmujący ponad 400 tytułów.

NEWTON PL i NetSprint.pl razem monitorują media więcej »

Scroll to Top