NetTrack

Dwa miliony kont w Interia.pl

Wczesnym rankiem 10 czerwca 2002 r. w systemach pocztowych INTERIA.PL założone zostało dwumilionowe konto. Jego użytkownikiem jest 28-letnia mieszkanka województwa kujawsko-pomorskiego, z miejscowości powyżej 100 tys. mieszkańców, zainteresowana filmem, muzyką, modą oraz urodą i kosmetyką. Osiągnięcie pułapu kolejnego miliona zajęło INTERIA.PL 290 dni. W tym czasie średni dzienny przyrost kont pocztowych wyniósł blisko 3,5 tys. […]

Dwa miliony kont w Interia.pl więcej »

Trzy czwarte w rękach portali, polskie witryny w czołówce

Według opublikowanych przez SMG/KRC wyników badania NetTrack za kwiecień br. ponad trzy czwarte polskich użytkowników sieci Internet najczęściej odwiedzało jeden z trzech czołowych polskich portali – ich łączny zasięg wyniósł 75,6%. Nadal najpopularniejszą witryną jest Onet.pl (spadek z 45,6% na 43,6%). Wirtualna Polska, druga w rankingu, w kwietniu odwiedzana była, podobnie jak w marcu, przez

Trzy czwarte w rękach portali, polskie witryny w czołówce więcej »

INTERIA.PL w górę po kampanii

Przeprowadzona w październiku i listopadzie ubiegłego roku kampania promocyjna portalu INTERIA.PL osiągnęła zamierzone cele. Kampania kierowana była do użytkowników Internetu w wieku od 15 do 25 lat. Jej podstawowymi celami, oprócz wzmocnienia świadomości marki portalu i wzrostu oglądalności, była promocja rozbudowanych i zmodernizowanych usług – bezpłatnej poczty i Centrum Wyszukiwania. Według badania NetTrack, prowadzonego przez

INTERIA.PL w górę po kampanii więcej »

Scroll to Top