SMS-y wciąż najpopularniejsze – szczególnie wśród nastolatków

Opublikowano: 31 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Okres wakacji to czas wzmożonych kontaktów, wykonanych rozmów telefonicznych i wysłanych SMS-ów. Popularność tych ostatnich nie maleje, przeciwnie. W 2007 roku wysłano ich na świecie około 2 bilionów, a rok później już ponad 3,5 biliona. Najnowsze badania konsumenckie potwierdzają, że era krótkich wiadomości tekstowych nie mija. SMS-y są szczególnie lubiane wśród nastolatków.

Tomasz UchańskiSMS-y wciąż najpopularniejsze – szczególnie wśród nastolatków

Nielsen: nakłady na reklamę w pierwszym kwartale spadły o 7,2 proc.

Opublikowano: 10 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Światowe wydatki na reklamę w tradycyjnych mediach – telewizji, prasie codziennej, czasopismach, radio – w pierwszym kwartale bieżącego roku spadły o 7,2 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego – wynika z raportu firmy badawczej Nielsen.

admagazine.plNielsen: nakłady na reklamę w pierwszym kwartale spadły o 7,2 proc.

Skuteczny jak SMS

Opublikowano: 7 kwietnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Globalne gospodarcze spowolnienie to nie tylko cięcie wydatków na reklamę, ale także efektywniejsze spojrzenie na nią. W szczególności na mobilny marketing, który w ostatnich latach stał się źródłem wielu innowacyjnych rozwiązań.

Hanna LaskowskaSkuteczny jak SMS

Paliwowa drożyzna sprzyja e-handlowi

Opublikowano: 25 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Serwis eMarketer opublikował wyniki sondy pokazujące, że wysokie ceny benzyny skutecznie zachęcają ludzi do pozostawania w domach i robienia zakupów przez internet. 11% ankietowanych przez Nielsena osób przyznało, że wydaje w sieci więcej pieniędzy właśnie ze względu na paliwową drożyznę (dane za czerwiec 2008). Rok temu było to 9%. Informacje te potwierdza Vertis, zdaniem którego 64% klientów stara się kupować …

Wojtek WowraPaliwowa drożyzna sprzyja e-handlowi