NIKE

„Kim jesteś” – Nowa kampania NIKE!

1 października 2002 r. rozpoczęła się nowa kampania firmy Nike – „Kim jesteś” Akcja skierowana jest do młodych, aktywnych kobiet z dużych miast. W trakcie kampanii firma zaprezentuje 6 różnych osobowości – Primadonnę, Joganistkę, Kobietę Akcji, Wygodnicką, Ostrą Zawodniczkę i Siłownioholiczkę. Każdej z nich przypisana została odpowiednia kolekcja ubrań i butów. Celem kampanii jest przybliżenie […]

„Kim jesteś” – Nowa kampania NIKE! więcej »

Rewanż Nike

6 czerwca ruszył drugi etap kampanii piłkarskiej Nike – „Rewanż”. Kampanię realizuje Dom Mediowy MindShare Polska oraz jego wyodrębniony dział reklamy cyfrowej – m digital. Turniej Scorpion K.O. został rozstrzygnięty, ale zwycięska bramka strzelona przy użyciu fortelu, pozostawiła duży niedosyt wśród jego uczestników. Ronaldo, Figo i Roberto Carlos postanawiają zażądać rewanżu. Eric Cantona – gospodarz

Rewanż Nike więcej »

Zmierz się ze Scorpionem!

Na całym świecie rozgrywane są potajemne turnieje piłkarskie, w których udział biorą najlepsi piłkarze świata. Scorpion K.O. – najbardziej wymagający turniej piłkarski – odbywa się z dala od zdenerwowanych trenerów i posępnych, nudnych tradycjonalistów. Scorpion K.O. – to rozgrywki dla futbolowych elit, miejsce na eksperymenty i realizację najśmielszych marzeń. Pomysłodawcą turnieju jest firma NIKE. Stały

Zmierz się ze Scorpionem! więcej »

Punkt dla Prokomu

Prokom Software SA, SSA Trefl oraz Nike Polska, zapraszają do udziału w koszykarskim konkursie internetowym „Punkt dla Prokomu”. Konkurs prowadzony będzie na witrynie internetowej http://www.prokom.trefl.com.pl Konkurs rozpoczyna się 12 kwietnia 2002 roku i potrwa do ostatniego meczu playoffs Prokom Trefl Sopot. Konkurs polega na typowaniu zdobyczy punktowych koszykarzy Prokom Trefl Sopot w meczach playoffs sezonu

Punkt dla Prokomu więcej »

Scroll to Top