Nokaut.pl już na stronie głównej WP.PL
Zgodnie z zapowiedziami od 1. marca boks promujący Nokaut.pl znalazł się na stronie głównej Wirtualnej Polski. Zajął on miejsce Tanio.pl, porównywarki WP.pl, której jednak Spółka nie zdecydowała się rozwijać.
Zgodnie z zapowiedziami od 1. marca boks promujący Nokaut.pl znalazł się na stronie głównej Wirtualnej Polski. Zajął on miejsce Tanio.pl, porównywarki WP.pl, której jednak Spółka nie zdecydowała się rozwijać.
Już za chwilę święta Bożego Narodzenia, trwają ostatnie dni zakupowej gorączki. Zwłaszcza dzieci z niecierpliwością wyczekują wymarzonych prezentów. Trafić w ich gusta to, coroczne wyzwanie. Grupa Nokaut zapytała najmłodszych, co chcieliby znaleźć pod choinką.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Grupy Nokaut – ponad 90% osób dokonujących zakupów w internecie jest z nich zadowolonych.
Nokaut.pl: ponad 90% klientów jest zadowolonych z zakupów on-line więcej »
Nokaut.pl zyskuje strategicznego partnera, dzięki umowie z Wirtualną Polską oglądalność Nokaut.pl może wzrosnąć nawet o 500.000 użytkowników miesięcznie.
Nokaut.pl – wicelider wśród porównywarek cen w internecie w Polsce – rozpoczął współpracę z Merlin.pl, jednym z najstarszych i największych polskich sklepów internetowych.
W Dniu Darmowej Dostawy, dzięki specjalnym oznaczeniom wprowadzonym w serwisie, internauci będą mogli nie tylko łatwo znaleźć sklepy, które włączyły się do akcji, ale także porównać ich oferty i zaoszczędzić jeszcze więcej.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Grupy Nokaut – aż 81% internautów deklaruje, że przynajmniej raz kupili prezent on-line. Co więcej, ponad 86% badanych uznaje zakup upominków w internecie za dobry pomysł.
Nokaut.pl: aż 81% internautów kupuje prezenty w sieci więcej »