Intencje zakupowe – nowe narzędzie od IDMnet
IDMnet, w ramach swojej sieci AdProfile, wprowadza – we współpracy z porównywarką Nokaut.pl – nowe narzędzie „Intencje zakupowe”.
IDMnet, w ramach swojej sieci AdProfile, wprowadza – we współpracy z porównywarką Nokaut.pl – nowe narzędzie „Intencje zakupowe”.
PrettyDeal.pl to nowy serwis twórców Nokaut.pl, agregujący oferty serwisów z zakupami grupowymi i adresowany do kobiet.
Nokaut.pl stworzył aplikację, która może zmienić sposób w jaki robimy zakupy. Podczas wizyty w centrum handlowym wystarczy sięgnąć po telefon, uruchomić aplikację Nokaut.pl, zrobić zdjęcie kodu kreskowego na pudełku produktu lub wpisać jego nazwę, a w kilka chwil zobaczymy, ile wybrany produkt kosztuje w tysiącach sklepów w internecie oraz w najbliższej okolicy.
Darmowa aplikacja Nokaut.pl dla Apple iPhone i iPod Touch więcej »
Morizon.pl rozpoczął cykl spotkań z inwestorami prywatnymi i instytucjonalnymi w ramach procesu oferty prywatnej na rynku NewConnect. W ramach oferty prywatnej spółka zamierza pozyskać do 5 mln zł na dalszy intensywny rozwój.
Z danych porównywarki cen Nokaut.pl wynika, że poniedziałkowe stresy odreagowujemy na zakupach w sieci. To właśnie wtedy porównywarki, a co za tym idzie – sklepy internetowe, przeżywają prawdziwe oblężenie.
Firma prowadząca porównywarkę cen Nokaut.pl, jako jedyny polski reprezentant, znalazła się w gronie wyróżnionych firm w kategorii „Rising Stars” jedenastej edycji rankingu Deloitte Technology Fast 50. Nokaut Sp. z o.o. może pochwalić się trzecią pozycją na liście „wschodzących gwiazd”.
Nokaut.pl wspólnie z Microsoft przygotował specjalną wersję przeglądarki Internet Explorer – Nokaut Explorer skierowaną przede wszystkim do osób szukających promocji w sklepach internetowych.