Norbert Kilen

Aktywność w Sieci

65 proc. internautów tworzy i umieszcza w sieci własne materiały, a 85 proc. przyznaje, że dzieli się znalezionymi w Internecie materiałami ze znajomymi.

Maciej Budzich z agencją Think Kong

Maciej Budzich rozpoczyna współpracę z agencją interaktywną Think Kong. W ramach współpracy będzie brać udział w pracach nowo powstającego teamu kreatywnego, konsultować projekty związane z kampaniami realizowanymi w blogosferze.

Marketerzy wolą Facebook od NK

Prawie 95% brand managerów największych marek w Polsce uważa Facebook za środowisko sprzyjające prowadzeniu działań marketingowych – wskazują wstępne wyniki zakończonego właśnie badania Social Media Brand Index 2010.

Nie masz numeru do Ekspera? ZapytajEkspertów.pl

Wspólnym wysiłkiem Związku Firm Public Relations i On Board PR we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations i Fundacją InternetPR powstał serwis ZapytajEkspertów.pl. Skierowany jest do dziennikarzy, blogerów i ekspertów branżowych z różnych dziedzin, którzy będą mogli kontaktować się za jego pomocą i wzajemnie udzielać sobie odpowiedzi i komentarzy.

Wizerunek marek RTV

Polacy cenią innowacyjne marki. Aż 77 proc. Polaków zwraca uwagę na innowacyjność kupując sprzęt radiowo-telewizyjny – wynika z raportu „Marki RTV” firmy doradczej On Board PR i PBS DGA – wśród najbardziej innowacyjnych marek RTV umieszczając Sony, Panasonic i Philips.

Przewiń do góry