o2.pl

MotoSOS.pl pomocą dla zwyczajnych kierowców

o2.pl rusza z forum motoryzacyjnym, adresując go do zwyczajnych kierowców. MotoSOS (www.motosos.pl) jest oparty na dobrze już znanej i sprawdzonej formie pytań i odpowiedzi (www.PrawoSOS.pl, www.Planowo.pl, www.Samosia.pl i inne).

Superbon.pl okazją dla chcących się wypromować

Superbon.pl to serwis ze zniżkami i kuponami na produkty i usługi, a także informacją o przecenach i wyprzedażach. Jest to próba przeszczepienia do Polski idei znanej dobrze z USA i Europy Zachodniej.

iButik.pl, czyli ogłoszenia adresowane do kobiet

o2.pl uruchamia darmowy serwis ogłoszeniowy iButik.pl adresowany do sprzedawców, którzy chcą dotrzeć ze swoimi produktami do kobiet. Odzież, akcesoria, biżuteria, meble, wyposażenie domów… Ogłoszenia dotyczą towarów zarówno nowych, jak i używanych, co otwiera serwis na sprzedawców profesjonalnych, jak i zwykłych użytkowników.

Nieudana licytacja Kurnik.pl na Allegro [Aktualizacja]

Zakończyła się głośna aukcja w serwisie Allegro. Kurnik.pl, jeden z najpopularniejszych polskich portali z grami online nie został sprzedany. Powód? Żarty licytujących. Cena serwisu wycenianego przez specjalistów na około 7-10 mln złotych, zmierzała dzięki kolejnym podbiciom do astronomicznej kwoty miliarda złotych. Porażka idei?

Kowbojki.pl – serwis dla młodych kobiet od o2.pl

Kowbojki.pl to serwis społecznościowy adresowany do młodych kobiet, w przedziale wieku 12-22 lata.Tematem serwisu są typowe dla tej populacji zagadnienia: wygląd i własny styl, uroda, makijaż, zakupy, okazje i diety oraz fitness.

Hypermedia wspiera działania marki adidas

Agencja Hypermedia (ISOBAR Polska) jest odpowiedzialna za opracowanie strategii, a także za zaplanowanie działań mediowych w internecie do najnowszej kampanii wizerunkowej marki adidas Originals.

Przewiń do góry