o2.pl

Posrednio.pl – nowy serwis nie dla każdego

Portal o2.pl wprowadza nowy serwis ogłoszeniowy adresowany do rolników, przedsiębiorstw i inwestorów z branży rolnej oraz jej pokrewnych. W posrednio.pl zamieszczanie ogłoszeń jest całkowicie bezpłatne. Obecnie możliwych do wyboru jest kilkanaście kategorii, na przykład: agroturystyka, biopaliwa, maszyny i sprzęt czy nieruchomości. Tematyka usług internetowych dla rolnictwa, dotychczas pomijana przez duże podmioty z branży internetowej, doczekała […]

Posrednio.pl – nowy serwis nie dla każdego więcej »

o2.pl uruchamia serwis coverstory.pl

Gwiazdy, bulwar i moda. Co zrobią dla „5 minut sławy”? Slogan coverstory.pl to kwintesencja najnowszego serwisu portalu o2.pl. Coverstory.pl ma odmienny profil niż większość serwisów plotkarskich na rynku. Kierowany jest do wymagającego czytelnika, flirtuje z modą i lifestylem. Nie obawia się jednak pokazać pazura – celem Redakcji jest komentarz, a nie tylko suchy opis rzeczywistości.

o2.pl uruchamia serwis coverstory.pl więcej »

Tlenofon obniża ceny połączeń

Tlenofon – pierwszy w Polsce operator telefonii internetowej – obniża stawkę połączeń do sieci komórkowych Era, Orange i Plus. Od 22 października, zamiast dotychczasowych 44 groszy, użytkownicy Tlenofonu zapłacą 39 groszy netto za każdą minutę rozmowy. Nowa oferta ma na celu podkreślenie konkurencyjności telefonii internetowej nie tylko dla połączeń do sieci stacjonarnych, ale i komórkowych.

Tlenofon obniża ceny połączeń więcej »

Sondaż MSWiA na temat roli internetu w Polsce

Zakończyło się sondażowe badanie MSWiA na temat roli internetu w Polsce, przeprowadzone przy udziale największych polskich portali – Gazeta.pl, Interia.pl, Onet.pl, o2.pl i WP.pl oraz firmy Polskie Badania Internetu. Ze względu na charakter badania, było ono realizowane na losowo dobranej próbie internautów. Badacze, biorący udział w projekcie, rozpoczęli teraz etap analizy danych, opracowywania wyników i

Sondaż MSWiA na temat roli internetu w Polsce więcej »

Firmowa poczta od o2.pl

o2.pl wprowadza nową usługę pocztową, promując ją hasłem “Darmowe konto dla twojej firmy”. Prokonto.pl skierowane jest głównie do biznesu, ale może też służyć zwykłym użytkownikom do “poważnych” kontaktów.  Bezpłatne konto można założyć pod adresem www.prokonto.pl. Jego podstawowe cechy to 10 GB pojemności, możliwość wysyłania załączników do 100 MB, nowa wyszukiwarka, a także możliwość konfiguracji z

Firmowa poczta od o2.pl więcej »

Sportowe smaczki od o2.pl

Portal o2.pl realizuje zapowiedź poszerzania zasięgu poprzez tworzenie serwisów tematycznych w segmentach, w których dotychczas nie był aktywny. Najnowsza propozycja portalu wychodzi na przeciw fanom sportu. Sportfan.pl w miesiącu debiutu wskoczył na 6. pozycję w rankingu kategorii Sport Megapanelu PBI (dane za maj 2008 r.). – Relacjonując wydarzenia sportowe wychwytujemy emocje, które towarzyszą rozgrywkom. Pokazujemy,

Sportowe smaczki od o2.pl więcej »

Nowa osoba w Biurze Reklamy o2.pl

Biuro Reklamy o2.pl obsadziło vacat na stanowisku Zastępcy Dyrektora ds. Klientów Agencyjnych. Został nim Karol Suchenek, który do tej pory pracował w Aegis Media i zajmował sie rozwojem biznesu na stanowisku Business Development Managera. Od 2003 roku Karol Suchenek pracował w OMD Poland, najpierw na stanowisku Junior Media Plannera później Account Managera . Obsługiwał m.in.

Nowa osoba w Biurze Reklamy o2.pl więcej »

Scroll to Top