Okocim

Nowa witryna Okocimia

Marka Okocim z portfela Carlsberg Polska uruchomiła nową witrynę internetową odkrywającą wszystkie warianty marki w nowej odsłonie: Okocim Premium Pils, Okocim Premium Mocne i Okocim Pszeniczne oraz tajniki i historię warzenia tego tradycyjnego polskiego piwa.

Carlsberg rozpoczyna kampanię wizerunkową

Marka Okocim z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową. Wspiera ona powrót na ogólnopolski rynek tradycyjnego smaku piwa Okocim Premium Pils, zamkniętego w nowym, unikalnym opakowaniu z grawerką, które od wiosny tego roku jest znakiem rozpoznawczym całej rodziny marki Okocim. Kampanii towarzyszyć będzie nowa odsłona strony internetowej marki www.okocim.pl.

Nowy serwis internetowy piwa Okocim

“Marka Okocim zasługuje na to, by na polskim rynku zajmować niekwestionowaną czołową pozycję i tak na pewno już wkrótce się stanie. Ten rok to powrót Okocimia do jego korzeni i tradycji, dzięki której marka ta trwa do dziś.” 19 kwietnia to dzień, który w Grupie Piwowarskiej Carlsberg Okocim SA zyskał rangę Wydarzenia 2002 roku. Data …

Nowy serwis internetowy piwa Okocim więcej »

Przewiń do góry