Okocim

Nowa witryna Okocimia

Marka Okocim z portfela Carlsberg Polska uruchomiła nową witrynę internetową odkrywającą wszystkie warianty marki w nowej odsłonie: Okocim Premium Pils, Okocim Premium Mocne i Okocim Pszeniczne oraz tajniki i historię warzenia tego tradycyjnego polskiego piwa.

Nowa witryna Okocimia więcej »

Carlsberg rozpoczyna kampanię wizerunkową

Marka Okocim z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową. Wspiera ona powrót na ogólnopolski rynek tradycyjnego smaku piwa Okocim Premium Pils, zamkniętego w nowym, unikalnym opakowaniu z grawerką, które od wiosny tego roku jest znakiem rozpoznawczym całej rodziny marki Okocim. Kampanii towarzyszyć będzie nowa odsłona strony internetowej marki www.okocim.pl.

Carlsberg rozpoczyna kampanię wizerunkową więcej »

Nowy serwis internetowy piwa Okocim

„Marka Okocim zasługuje na to, by na polskim rynku zajmować niekwestionowaną czołową pozycję i tak na pewno już wkrótce się stanie. Ten rok to powrót Okocimia do jego korzeni i tradycji, dzięki której marka ta trwa do dziś.” 19 kwietnia to dzień, który w Grupie Piwowarskiej Carlsberg Okocim SA zyskał rangę Wydarzenia 2002 roku. Data

Nowy serwis internetowy piwa Okocim więcej »

Scroll to Top