Nowy cennik reklamowy Onetu
Onet.pl opublikował swój nowy, gruntownie zmieniony cennik reklamowy. Cennik uległ radykalnemu uproszczeniu i eksponuje poszczególne obszary sprzedaży, tak aby był maksymalnie czytelny dla reklamodawców.
Onet.pl opublikował swój nowy, gruntownie zmieniony cennik reklamowy. Cennik uległ radykalnemu uproszczeniu i eksponuje poszczególne obszary sprzedaży, tak aby był maksymalnie czytelny dla reklamodawców.
Od 1 stycznia 2006 Biuro Reklamy Onet.pl wprowadza nowy cennik i proponuje znaczną rozbudowę oferty usług reklamowych. Modyfikacje cennika mają służyć zwiększeniu jakości zamawianych kampanii oraz skuteczniejszemu i sprawniejszemu zarządzaniu oferowaną przestrzenią reklamową. Od nowego roku reklamy emitowane na stronach Onet.pl będą miały większą niż dotąd objętość, i to przy niezmienionej cenie. Reklamodawcy będą mogli
Od 22 listopada 2004 roku Onet.pl zmienia cennik usług reklamowych, jednocześnie oddając reklamodawcom nowatorskie narzędzie reklamowe OnetPower. Wprowadzenie nowej oferty jest związane z poszerzaniem treści oraz stale rosnącym zasięgiem portalu. Nowy produkt OnetPower pozwala reklamodawcom na zwiększenie zasięgu w krótkim czasie, zachowując dużą częstotliwość kontaktów z reklamą. Klienci będą mogli realizować kampanie reklamowe polegające na