Opcom Grupa Eskadra

Nowy serwis marki Energa ratuje bociany

Pod adresem www.dbajobociany.pl ruszył nowy serwis internetowy marki Energa zrealizowany przez agencję interaktywną Opcom Grupa Eskadra. Serwis umożliwia użytkownikom wysyłanie do znajomych własnego wirtualnego bociana z wiadomością. Celem serwisu jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki i zachęcenie internautów do zaangażowania w opiekę nad polskimi bocianami. Wśród dotychczasowych podobnych realizacji opartych na tworzeniu wirtualnych zwierząt czy roślin, […]

Nowy serwis marki Energa ratuje bociany więcej »

Kto wchodzi na Gazeta.pl?

Agencja interaktywna Opcom Grupa Eskadra przygotowała kampanię wizerunkową portalu Gazeta.pl. Akcja ruszyła pod hasłem „Kto wchodzi na Gazeta.pl?”. Strategicznym celem kampanii jest uświadomienie internautom, że za marką Gazeta.pl kryje się rodzina serwisów tematycznych oferujących ogromną różnorodność treści dla szerokiego grona odbiorców. Internauci wciągnięci zostali w rywalizację o 20 000 PLN oraz o 20 iPodów Touch.

Kto wchodzi na Gazeta.pl? więcej »

Opcom w strukturach Grupy Eskadra

Od 20 listopada 2006 r. wchodzi w życie umowa, na mocy której powstała spółka Opcom Grupa Eskadra Sp. z o.o. Firma powstała na bazie agencji interaktywnej Opcom i będzie jedną ze spółek tworzących Grupę Eskadra. Opcom jest agencją specjalizującą się w marketingu interaktywnym oraz mobilnym, która działa na rynku od blisko sześciu lat. Spośród sukcesów

Opcom w strukturach Grupy Eskadra więcej »

Scroll to Top