Opera

Megapanel dla użytkowników przeglądarki Firefox

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami firma badawcza Gemius rozszerzyła badanie Megapanel PBI/Gemius na internautów korzystających z przegląderek z rodziny Firefox. Kolejnym naturalnym krokiem będzie rozszerzenie badania na użytkowników Opery. Jeszcze na początku 2004 roku, kiedy to opracowywano metodologię badania Megapanel PBI/Gemius, udział użytkowników przeglądarek z rodziny Internet Explorer wśród polskich internautów wynosił około 95 proc (źródło: […]

Megapanel dla użytkowników przeglądarki Firefox więcej »

Opera w sieci reklamowej Adclick

Sieć AdClick została oficjalnym przedstawicielem Opera Software w Polsce. 4 listopada wystartowała pierwsza przygotowana przez AdClick kampania z reklamami wyświetlanymi w darmowej wersji przeglądarki internetowej Opera. 'Rozpoczęcie współpracy z Opera Software jest naturalną konsekwencją naszej strategii rozwoju jako sieci zapewniającej swoim klientom dotarcie z przekazem reklamowym do precyzyjnie określonych grup odbiorców’ – mówi Krzysztof Łada,

Opera w sieci reklamowej Adclick więcej »

Polska wersja strony internetowej Opery

Producent przeglądarki internetowej Opera uruchomił polską wersję językową poświęconą przeglądarce. Na stronie znajdziemy podstawowe informacje dotyczące samego programu, możliwości pobrania oraz linki do stron w języku polskim zawierające cenne uwagi, szczególnie dla nowych użytkowników. Jest to kolejny krok producenta tej przeglądarki w kierunku polskiej społeczności. Pierwszy z nich to znacznie obniżona cena przeglądarki ($11.50) dla

Polska wersja strony internetowej Opery więcej »

Opera 7.51 za $11 dla Polaków, dla szkół za darmo

Opera 7.51 za nieco ponad $11 dla Polaków, dla szkół za darmo – taką ofertę przedstawiła Opera Software. Promocja jest ograniczona terytorialnie i niestety nie wszyscy użytkownicy będą mogli zamówić tą przeglądarkę za ww. kwotę. Do otrzymania bezpłatnych licencji uprawnione są m.in.: – szkoły podstawowe, – szkoły kształcące projektantów stron WWW, – organizacje i firmy

Opera 7.51 za $11 dla Polaków, dla szkół za darmo więcej »

Najcześciej używane przeglądarki domyślne

Twórcy stron internetowych powinni projektować serwisy z myślą o dwóch najliczniejszych grupach internautów odwiedzających polskie witryny: użytkownikach Windows 98 i IE 5.x oraz użytkownikach Windows XP i IE 6.x. Łącznie te dwie grupy stanowią połowę internautów goszczących na polskich witrynach (odpowiednio: 26% i 23%) – wynika z analizy przeprowadzonej przez firmę Global eMarketing. Trzecia pod

Najcześciej używane przeglądarki domyślne więcej »

Polski Internet 2002 – pod znakiem Microsoftu

Miniony rok to przede wszystkim czas dynamicznego wzrostu poziomu wykorzystania nowych produktów Microsoft. Szybko rozpowszechniała się wśród internautów odwiedzających polskie witryny przeglądarka Internet Explorer 6. Na początku roku korzystało z niej 20% użytkowników polskiej sieci, pod koniec – ponad dwukrotnie więcej. W podobnie dynamicznym tempie wzrastał w rynku systemów operacyjnych udział Windows XP: w styczniu

Polski Internet 2002 – pod znakiem Microsoftu więcej »

Scroll to Top