Oracle

Nieefektywna obsługa obniża jakość relacji z klientami

Zamówione przez Oracle badanie, które objęło 1500 konsumentów i 250 kierowników centrów kontaktowych z całej Europy, ukazuje olbrzymią przepaść między oczekiwaniami konsumentów względem obsługi klienta, a przygotowaniem przedsiębiorstw do ich realizacji. Wyniki dowodzą, że nieefektywne systemy informacyjne stanowią kluczowy czynnik warunkujący niski poziom obsługi klienta w Europie. Najważniejsze wnioski: •    Mimo że podtrzymywanie zadowolenia klientów

Nieefektywna obsługa obniża jakość relacji z klientami więcej »

NewsPoint o firmach IT: rozmiar nie ma znaczenia

NewsPoint przygotował raport na temat firm IT o których najczęściej pisano w polskim internecie. Podsumowanie obejmuje pierwszych 35 firm specjalizujących się w usługach IT, uwzględnia dane za cały 2007 r. Firmy do badania zostały wyselekcjonowane z raportu Computerworld TOP200 za 2006 r. Podmioty znajdujące się w czołówce tego zestawienia nie zawsze wygrywają pod względem ilości

NewsPoint o firmach IT: rozmiar nie ma znaczenia więcej »

Wyróżnienia Oracle

Firma Oracle informuje, że w raporcie „Forrester Wave: Enterprise Content Management Suites, Q4 2007” została uznana za najlepszą w dziedzinie zarządzania treścią w przedsiębiorstwie, a jej rozwiązanie określono jako „kompletny pakiet do sprawnego zarządzania dokumentami, rekordami i treścią internetową”. W raporcie firmy Forrester czytamy, że rozwiązanie Oracle Universal Content Management 10g otrzymało w rankingu magazynu

Wyróżnienia Oracle więcej »

A.pl – dla chcących zaoszczędzić czas

A.pl, spółka córka spółki giełdowej Action SA uruchomiła sklep internetowy, w którym można kupić artykuły zarówno spożywcze, elektronikę RTV i AGD. Sklep www.a.pl zbudowany jest w oparciu o platformę firmy Oracle, przygotowaną do obsługi co najmniej 40 tys. równoczesnych wizyt na stronie. System logistyczny, również Oracle, umożliwia szybką i sprawną obsługę nawet bardzo dużej ilości

A.pl – dla chcących zaoszczędzić czas więcej »

Scroll to Top