Orkla Media

Bardzo dobre półrocze NetSprint.pl

NetSprint.pl podsumował pierwsze, bardzo dobre półrocze – spółka po raz kolejny zanotowała wzrost przychodów, dynamicznie rozwija unikalne usługi i funkcjonalności, a przede wszystkim weszła w skład międzynarodowej grupy ORKLA MEDIA. Przychody spółki wzrosły o 60% w stosunku do analogicznego okresu roku 2005 i wyniosły 2,830 mln zł. Zysk brutto wyniósł 175 tys. zł. Źródłem wzrostu […]

Bardzo dobre półrocze NetSprint.pl więcej »

Orkla Press przejmuje 90,32% NetSprint.pl

Międzynarodowy koncern medialny Orkla Media podpisał umowę dotyczącą strategicznej inwestycji w spółkę NetSprint.pl, prowadzącą największą polską wyszukiwarkę internetową pod tą samą nazwą. Od połowy roku 2005 strategia Orkla Media nastawiona jest na zwiększenie swojej aktywności w nowych mediach. Koncern ma zamiar inwestować w portale wertykalne, serwis ogłoszeń drobnych oraz tematyczne serwisy internetowe, będące uzupełnieniem jego

Orkla Press przejmuje 90,32% NetSprint.pl więcej »

Scroll to Top