OS3 group

Danonki dla Mam

Firma Danone uruchomiła internetową stronę edukacyjno-rozrywkową skierowaną do matek dzieci w wieku przedszkolnym. Nowa odsłona serwisu www.danonki.pl powstała przy zaangażowaniu szeregu specjalistów od marketingu interaktywnego, a także psychologów, pedagogów i lekarzy. Za projekt odpowiedzialna jest agencja interaktywna OS3 multimedia. – W naszym nowym serwisie rodzice znajdą szereg porad na temat opieki nad dzieckiem oraz pomysły […]

Danonki dla Mam więcej »

Wysokie loty z OS3

Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły nowy, globalny serwis internetowy www.lot.com, który przede wszystkim umożliwia internautom rezerwację i zakup biletów lotniczych, pozyskanie informacji o procedurach i udogodnieniach związanych z podróżą, promocjach i programach lojalnościowych. Serwis zawiera również rozbudowaną część korporacyjną zawierającą nowoczesne rozwiązania biura prasowego oraz szereg informacji o historii spółki, sojuszu Star Alliance, samolotach i

Wysokie loty z OS3 więcej »

Oficjalna strona internetowa Donalda Tuska

Wystartowała oficjalna strona internetowa Donalda Tuska – kandydata na Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej. Strona tusk.pl dedykowana jest wyborcom, którzy chcą dowiedzieć się więcej o swoim kandydacie, jego programie wyborczym oraz wartościach, jakimi się kieruje. Multimedialny przekaz, odpowiednio dobrane treści oraz interaktywne narzędzia zapewniają atmosferę bezpośredniego kontaktu. W intro pojawiającym się po wejściu na stronę Tusk osobiście

Oficjalna strona internetowa Donalda Tuska więcej »

Nowe szaty Reportera od OS3

Reporter, producent odzieży młodzieżowej, wraz z wprowadzeniem na rynek kolekcji wiosna/lato 2005, odświeża swój wizerunek. Powstała odważna kreacja wykorzystana we wszystkich materiałach promujących wiosenno-letnią ofertę Reportera oraz nowa wersja interaktywnego serwisu www.reporter.com.pl. W tworzeniu wizerunku nowej kolekcji wzięły udział firmy z grupy medialnej OS3 group: Jotka print design, INIS i OS3 multimedia. Kreacja stworzona przez

Nowe szaty Reportera od OS3 więcej »

Zostań twarzą Reportera – wielkie poszukiwania rozpoczęte

1 września wystartował wielki konkurs „Zostań Twarzą DNA by Reporter”. Każdy z klientów Reportera, który przyjdzie do sklepu, wypełni kupon i dołączy swoje zdjęcie stanie przed szansą zdobycia tytułu najlepszej twarzy Reportera. Nagrodą główną konkursu jest udział w sesji zdjęciowej i pojawienie się w kampanii reklamowej wiosna/lato 2005. Konkurs jest częścią nowej kampanii promocyjnej na

Zostań twarzą Reportera – wielkie poszukiwania rozpoczęte więcej »

Nowy wizerunek marki Reporter

Trzy firmy z grupy medialnej OS3 group – OS3 multimedia, Jotka print design i studio fotografii cyfrowej INIS, po wygranym przetargu, podpisały umowę z siecią odzieży młodzieżowej Reporter. Współpraca obejmuje odświeżenie wizerunku firmy poprzez stworzenie rozbudowanego serwisu internetowego oraz gamy handlowych materiałów poligraficznych. Za stworzenie kompleksowych projektów graficznych odpowiedzialna jest firma Jotka. Studio INIS zajęło

Nowy wizerunek marki Reporter więcej »

Studio foto w OS3

Grupa medialna OS3 group, w skład której wchodzą OS3 multimedia, RSI internet i JOTKA print design powiększyła się o kolejną firmę – studio fotograficzne INIS. Usługi INIS skierowane są zarówno do firm wymagających kompleksowej obsługi w zakresie fotografii, jak i klientów indywidualnych. „Wieloletnie doświadczenie, kreatywny zespół oraz niesłabnąca pasja tworzenia sprawiły, że każdemu naszemu klientowi

Studio foto w OS3 więcej »

Scroll to Top