OS3 Kids

Yoof pozyskał OS3 kids

Yoof – skład marketingu młodzieżowego pozyskał OS3 kids, dział agencji interaktywnej OS3 multimedia specjalizujący się w marketing dziecięcym. Tym samym agencja OS3 multimedia zostaje udziałowcem w Yoof-ie. „Pozyskanie działu OS3 kids przez Yoof-a ma znaczenie strategiczne dla naszej agencji” – mówi Tomek Grzybowski, Partner Zarządzający Mothership, w strukturach którego znajduje się Yoof. „Zdobycie partnera z […]

Yoof pozyskał OS3 kids więcej »

Nowy serwis PYSIA

Dostępna jest już w sieci nowa wersja serwisu internetowego www.pysio.pl. Jego kompleksową modyfikację (koncepcję, projekt, wykonanie) firma Agros Nova powierzyła OS3 kids – działowi agencji OS3 multimedia, specjalizującemu się w marketingu dziecięcym. – Głównym powodem generalnej modyfikacji serwisu są zmiany w strategii komunikacji marki i wizerunku jej ikony – smoka Pysio oraz rosnące oczekiwania dziecięcych

Nowy serwis PYSIA więcej »

OS3 stawia na dzieci

Agencja interaktywna OS3 multimedia uruchomiła 1 czerwca dział OS3 Kids wyspecjalizowany w internetowym marketingu dziecięcym. Zajmować się on będzie obsługą marek dziecięcych, ale także prowadzeniem działań mających na celu lepsze zrozumienie mechanizmów budowania relacji przez Internet z najmłodszymi użytkownikami sieci. Pod opieką OS3 Kids są już m.in. takie marki jak Zozole, Pysio czy Danonki. Rozwój

OS3 stawia na dzieci więcej »

Scroll to Top