OS3 multimedia

OS3 multimedia wspomaga rozwój TelePizzy w Polsce i za granicą

Kontynuując współpracę rozpoczętą w 2002 roku stworzeniem serwisu www, agencja OS3 multimedia wykonała na zlecenie firma TelePizza 3 wersje prezentacji multimedialnych. Celem projektu jest zachęcenie do otwarcia lokalu TelePizza w ramach franchisingu w Polsce oraz za granicą. Prezentacja skierowana jest do wszystkich tych, którzy chcieliby podjąć wyzwanie prowadzenia własnej restauracji, ale brakuje im informacji o […]

OS3 multimedia wspomaga rozwój TelePizzy w Polsce i za granicą więcej »

Ruszyła kampania reklamowa on-line Oriflame

Na początku września wystartowała kampania reklamowa on – line przygotowana przez agencję OS3 multimedia dla szwedzkiego producenta kosmetyków – firmy Oriflame. Celem kampanii jest wprowadzenie na rynek dwóch nowych zapachów „Together Him” i „Together Her” inspirowanych dalekowschodnią kulturą i filozofią. Kampania daje również możliwość zostania konsultantką Oriflame poprzez wypełnienie formularza, do którego dostęp umożliwia reklama.

Ruszyła kampania reklamowa on-line Oriflame więcej »

Nowy serwis internetowy szkoły językowej English First

Na zlecenie English First, największej na świecie prywatnej szkoły językowej, agencja interaktywna OS3 multimedia wykonała serwis internetowy englishfirst.pl. Strona powstała głównie z myślą o wszystkich przyszłych słuchaczach kursów English First, chcących zapoznać się dokładnie z ofertą szkoły. „Dzięki naszemu doświadczeniu oraz sprecyzowanym przez klienta założeniom stworzyliśmy serwis dynamiczny, nowoczesny, podkreślający profesjonalizm English First. Serwis www.englishfirst.pl

Nowy serwis internetowy szkoły językowej English First więcej »

OS3 multimedia rozpoczyna współpracę z F.O.K. Pollena S.A.

Zaprojektowaniem i wykonaniem prezentacji multimedialnej, agencja interaktywna OS3 multimedia rozpoczęła współpracę z Fabryką Opakowań Kosmetycznych Pollena S.A. Agencja została wyłoniona w dwustopniowym konkursie ofert, do którego stanęło pięć agencji. Prezentacja skierowana jest do potencjalnych klientów i kooperantów firmy. W związku z tym postawiono w niej nacisk na informacje niezbędne dla tej konkretnej grupy docelowej. W

OS3 multimedia rozpoczyna współpracę z F.O.K. Pollena S.A. więcej »

Internetowa baza wiedzy o funduszach inwestycyjnych

Na zlecenie Stowarzyszenia Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych w Polsce, agencja OS3 multimedia stworzyła serwis stfi.pl. Witryna stanowi w pełni profesjonalną, kompletną i aktualną bazę wiedzy o funduszach inwestycyjnych istniejących w naszym kraju. Skierowana jest zarówno do osób poszukujących podstawowych informacji o inwestowaniu, jak i do tych, którzy potrzebują szczegółowych statystyk, czy zestawień. „Wspólnie z klientem postawiliśmy

Internetowa baza wiedzy o funduszach inwestycyjnych więcej »

W. Kruk wprowadza relacje inwestorskie on-line

Od 10 lipca pod adresem wkruk.pl/relacje można oglądać serwis poświęcony relacjom inwestorskim powstałej ponad 160 lat temu, najstarszej polskiej firmy jubilerskiej W. Kruk. „Odpowiednie zarządzanie relacjami spółki z inwestorami jest bez wątpienia podstawą budowania pozytywnego wizerunku firmy. Świadomość zachodzących zmian sprawia, że investor relations na stałe wpisują się w kształtowaną w firmach strategię komunikowania. Ich

W. Kruk wprowadza relacje inwestorskie on-line więcej »

OS3 dla Nobiles po raz drugi

Na zlecenie Kujawskiej Fabryki Farb i Lakierów Nobiles Sp. z o.o. , agencja OS3 multimedia wykonała serwis internetowy korporacyjno-produktowy. Jest to już druga wspólna produkcja. Wcześniej agencja zajęła się wykreowaniem internetowego wizerunku marki Sadolin. „Odbiorcy naszego serwisu internetowego będą szukali w nim głównie danych technicznych na temat samych produktów, informacji o technikach ich aplikacji, bezpieczeństwie

OS3 dla Nobiles po raz drugi więcej »

Przewijanie do góry