OS3 multimedia

OS3 globalnie dla Żubrówki

Żubrówka, ikona polskiej wódki na świecie, odświeża swój wizerunek również w Internecie. Oprócz Polski, gdzie marka cieszy się niesłabnącą popularnością od 50 lat, nowe oblicze Żubrówki poznają także konsumenci na rynkach zagranicznych. Przygotowanie multimedialnego serwisu www.zubrowka.com oraz jego polskiej wersji www.zubrowka.pl zostało powierzone agencji interaktywnej OS3 multimedia. Serwis www.zubrowka.com to kolejny międzynarodowy, bardzo zaawansowany technologicznie […]

OS3 globalnie dla Żubrówki więcej »

OS3 przygotowuje serwisy eksperckie

Dostępne są już w sieci dwa nowe eksperckie serwisy internetowe w całości przygotowane i wykonane przez agencję interaktywną OS3 multimedia. Pierwszy z nich jest największą w Polsce ekspercką witryną na temat zdrowia zatok. Drugi jest poświęcony zdrowiu dzieci. Patronem obydwu serwisów jest firma US Pharmacia, producent leku Apap Dla Dzieci i Ibuprom Zatoki. – Nasze

OS3 przygotowuje serwisy eksperckie więcej »

Tissot już w Internecie

Uruchomiona została pierwsza anglojęzyczna wersja serwisu internetowego szwajcarskiej marki zegarków Tissot. Stronę www.tissot.ch przygotowała agencja interaktywna OS3 multimedia, która wygrała międzynarodowy przetarg na całościową obsługę marki w Internecie. Pierwszy z dziewięciu językowych serwisów jest dedykowany klientom z Europy, Stanów Zjednoczonych i Australii. Oprócz informacji o ponad 900 produktach marki Tissot, kilkunastu tysiącach salonach sprzedaży i

Tissot już w Internecie więcej »

Bakoma wybrała OS3 multimedia

Agencja interaktywna OS3 multimedia rozpoczęła strategiczną, długofalową współpracę z Bakoma SA, producentem jogurtów i innych przetworów mlecznych. Współpraca będzie obejmować stworzenie serwisu korporacyjnego, a następnie stron produktowych dla najważniejszych marek w portfolio spółki. W dwuetapowym przetargu, który trwał ostatnie kilka miesięcy, startowały najbardziej liczące się agencje interaktywne na polskim rynku. „Wybraliśmy OS3, ponieważ zaprezentowali profesjonalne

Bakoma wybrała OS3 multimedia więcej »

Nowy wizerunek marki Jupi

Jupi, marka soków firmy Kofola Polska, w ramach kampanii promującej nowe opakowania i odświeżony wizerunek, uruchomiła stronę www.jupiland.com. Serwis zostanie wkrótce przystosowany do odbiorców z kolejnych krajów europejskich: Czech, Słowacji i Węgier. Wykonanie serwisów powierzono agencji interaktywnej OS3 multimedia. – Zgodnie z hasłem przewodnim całej kampanii, które brzmi „Owoce są Jupi”, przy tworzeniu strony www.jupiland.com

Nowy wizerunek marki Jupi więcej »

Dla chcących rzucić palenie…

Uruchomiona została nowa wersja serwisu www.niquitin.pl poświęconego rzucaniu palenia z zastosowaniem plastrów NiQuitin. Strona, oparta w dużym stopniu o przekaz wideo, jest kontynuacją kampanii sprzed kilkunastu miesięcy i prezentuje bohaterkę akcji rok po rzuceniu palenia. Firma GlaxoSmithKline stworzenie serwisu powierzyła OS3 multimedia, która jako jedna z pierwszych agencji interaktywnych sięga po przekaz wideo w projektowaniu

Dla chcących rzucić palenie… więcej »

Nowa Era muzyki na www

Polska Telefonia Cyfrowa uruchomiła nową wersję internetowego serwisu www.eramuzyki.pl, zawierającego muzyczny kontent do telefonów komórkowych. Przygotowanie nowej wersji graficznej strony powierzono agencji interaktywnej OS3 multimedia. Nowa wersja strony ma odświeżony układ treści i  nowy styl graficzny, począwszy od kolorów, a kończąc na czcionkach i animacjach. Posiada obecnie ,,lżejszy”, bardziej młodzieżowy wygląd, zgodny z trendami mody

Nowa Era muzyki na www więcej »

Scroll to Top