Ostryga e-ntertainment

Grasz? – daj się zbadać

Wystartowało badanie na temat gier reklamowych oraz stosunku internautów do reklam w nich zamieszczanych. To druga edycja badania graczy, którą Ostryga e-ntertainment, agencja specjalizująca się w budowaniu wizerunku firm poprzez rozrywkę w Internecie, zamierza przeprowadzić w Polsce. Ankieta dostępna jest pod adresem www.ostryga.pl/ankieta. Reklama wyświetlania użytkownikom w trakcie dużego zaangażowania w grę komputerową ma znaczący […]

Grasz? – daj się zbadać więcej »

Ostryga dla Cinema City

Ostryga e-ntertainment, zajmującą się budowaniem wizerunku marek i produktów w Internecie poprzez rozrywkę, przygotowała gry do wakacyjnego konkursu wiedzy filmowej – Play Cinema City. Ostryga wygrała konkurs ofert zorganizowany przez sieć Cinema City Poland i odpowiada za przygotowanie całej mechaniki gry internetowej oraz wspomaga akcję działaniami w Internecie. Konkurs ruszył w niedzielę 1 lipca o

Ostryga dla Cinema City więcej »

Scroll to Top