Packeta

Cross-border to nie improwizacja. Co trzeba zaplanować?

Autorem komentarza jest Agnieszka Haponik, marketing manager w Packeta Poland & Germany. Wejście na zagraniczny rynek nie powinno być decyzją podjętą pod wpływem impulsu czy na zasadzie „skoro konkurencja już tam jest, my też powinniśmy”. Ekspansja to strategiczny projekt, który wymaga przygotowania w kilku kluczowych obszarach: operacyjnym, technologicznym, prawnym i marketingowym. Przed wejściem na nowy […]

Cross-border to nie improwizacja. Co trzeba zaplanować? więcej »

ORLEN Paczka: 96% wzrostu przesyłek w pierwszym kwartale 2025

ORLEN Paczka systematycznie odnotowuje prawie 100% wzrost wolumenu przesyłek w ostatnich kwartałach, a z jej usług korzystają już miliony kupujących w internecie, doceniając najwyższą jakość i terminowość dostaw. ORLEN, chcąc wzmocnić pozycję spółki ORLEN Paczka na rynku, od kwietnia br. przeniósł do niej segment automatów paczkowych. Pozwala to skoncentrować działalność logistyczno-kurierską w jednym podmiocie, a

ORLEN Paczka: 96% wzrostu przesyłek w pierwszym kwartale 2025 więcej »

Packeta i ORLEN Paczka: dostawa do Czech, Słowacji, Węgier

Packeta Poland nawiązała strategiczną współpracę z ORLEN Paczką, aby ułatwić i przyspieszyć dostawy zagraniczne dla e-sklepów sprzedających za pośrednictwem Allegro do Czech, Słowacji i Węgier. Od marca ORLEN Paczka stała się partnerem Packety w zakresie realizacji usługi first mile. Ta współpraca ma na celu dostarczenie polskim sprzedawcom elastycznych i efektywnych rozwiązań logistycznych, które odpowiadają na

Packeta i ORLEN Paczka: dostawa do Czech, Słowacji, Węgier więcej »

Przewijanie do góry