Patrz.pl

Ad-Vice gwarantuje dotarcie spotu do ponad 5 mln internautów

GRPSPOT to produkt reklamowy oparty na spotach video, emitowanych zarówno w odtwarzaczach osadzonych na serwisach WWW, jak i w formacie reklamowym (videostitial). Wprowadzając nowy produkt reklamy on-line, Ad-Vice gwarantuje reklamodawcy dotarcie z emisją spotu video w formacie Pre-Roll do ponad 5 milionów internautów.

PINO na rynkach bałtyckich

Z końcem 2007 roku PINO rozpoczęło ekspansję na rynki bałtyckie. Zostały tam uruchomione odpowiedniki patrz.pl – łotewski Vaizdelis.lt i estoński pilk.ee. Ponadto, 14 stycznia swój start miała litewska wersja serwisu iThink dostępna pod adresem atvirai.lt. Zarówno vaizdelis.lt jak i pilk.ee odnotowały bardzo dobry start, pozyskując wysoką liczbę unikalnych użytkowników. „Powstanie portali vaizdelis.lt i pilk.ee, będących …

PINO na rynkach bałtyckich więcej »

Przegląd prasy 2007-10-03

Pojawiło się Nero 8 Koniec z “darmowymi” planami w TP Poznaliśmy piątego operatora Radiowa Mapa Polski online Krótko: Patrz.pl rusza na Litwę Pojawiło się Nero 8 Dziś udostępniono najnowszą, ósmą wersję niezwykle popularnego pakietu aplikacji do nagrywania nośników CD/DVD/HD oraz swoistego domowego centrum multimediów, czyli Nero. Interia.pl http://nt.interia.pl/news?inf=986985&source=rss Koniec z “darmowymi” planami w TP Telekomunikacja …

Przegląd prasy 2007-10-03 więcej »

Moblo.pl – dziel się chwilą

CR Media Consulting, w ramach rozwoju projektu PINO uruchomiła nowy serwis związany z „mini blogingiem” – Moblo.pl. Hasło przewodnie serwisu brzmi „dziel się chwilą”. Serwis Moblo.pl, który zostanie włączony do grupy PINO, umożliwia dzielenie się informacjami ze znajomymi za pomocą krótkich wiadomości wysyłanych nie tylko ze strony, ale także z komunikatora Gadu Gadu oraz telefonu …

Moblo.pl – dziel się chwilą więcej »

Konkurs na Internetowe Video Roku 2006

Od 12 kwietnia rusza konkurs na Internetowe Video Roku organizowany przez serwis wymiany plików wideo Patrz.pl. Internauci wybiorą najciekawsze materiały wideo w pięciu kategoriach. W wielkim finale, spośród zwycięzców poszczególnych kategorii wybrane zostanie Internetowe Video Roku 2006. Spośród wszystkich filmów nadesłanych przez użytkowników serwisu Patrz.pl jury konkursu wybrało po pięć filmików w pięciu kategoriach. Od …

Konkurs na Internetowe Video Roku 2006 więcej »

Przewiń do góry