Paweł Cichoń

Współpraca Adobe i Janmedia

Janmedia Interactive nawiązała ścisłą współpracę z Adobe. Kooperacja obu firm ma służyć popularyzacji technologii Flex i AIR jako efektywnego narzędzia budowania skutecznych i efektownych aplikacji biznesowych. Janmedia jako jedna z nielicznych na świecie agencji interaktywnych nawiązała tak ścisłą współpracę z Adobe. To strategiczne partnerstwo umożliwiło nam dostęp do najnowszych technologii związanych z obiegiem dokumentów, podpisem […]

Współpraca Adobe i Janmedia więcej »

Janmedia partnerem Mashable.com

Janmedia Interactive nawiązała współpracę z agencją Ogilvy PR i blogiem Mashable.com w zakresie streamingu video. 5. marca br. odbędzie się konferencja MashMeet DC Remix, której inicjatorami są autorzy bloga mashable.com. Konferencja odbędzie się w amerykańskiej siedzibie agencji Ogilvy PR. Konferencję będzie można również śledzić na żywo w Internecie dzięki streamingowi video, który obsługiwać będzie Janmedia

Janmedia partnerem Mashable.com więcej »

Wyspa Świętego Walentego WP od Janmedia

Janmedia Interactive stworzyła multimedialny serwis społecznościowym dla portalu Wirtualna Polska. Serwis Wyspa Świętego Walentego (wyspazakochanych.wp.pl) został uruchomiony z okazji zbliżających się Walentynek. Idea serwisu opiera się na stworzeniu wirtualnej wyspy, którą zamieszkują zakochane pary. Nowi użytkownicy wchodząc na wyspę, znajdują miejsce dla siebie a następnie tworzą postacie przedstawiające użytkownika i jego drugą połówkę. Postacie można

Wyspa Świętego Walentego WP od Janmedia więcej »

Janmedia dla Pekao S.A.

Janmedia zajęła się kompleksową kreacją serwisu. Od opracowania strategii, poprzez kreację i redagowanie tekstów po projekty graficzne i wdrożenie systemu CMS. Podstawowym celem kreacji serwisu internetowego było podkreślenie nowoczesności oraz międzynarodowego charakteru banku PEKAO – mówi Paweł Cichoń, dyrektor kreatywny w Janmedia – Skupiono się przede wszystkim na walorach użytkowych serwisu korporacyjnego, aby zawarte w

Janmedia dla Pekao S.A. więcej »

Janmedia Interactive prezentuje nowy serwis

Co ma wspólnego Britney Spears, U2 i Chemical Brothers? Ich teledyski stworzył jeden człowiek – Joseph Kahn. Reżyser najlepszych klipów światowych sław swą nową stronę powierzył agencji interaktywnej Janmedia. Nad multimedialnym serwisem prezentującym portfolio reżysera pracował wrocławski oddział tej międzynarodowej firmy. Zaawansowane efekty graficzne uzyskane w technologii Flash połączono z obsługą wysokiej jakości video. Cały

Janmedia Interactive prezentuje nowy serwis więcej »

Scroll to Top