Facebook Places oficjalnie w Polsce
Usługa Facebook Places, polegająca na oznaczaniu swojej bieżącej lokalizacji na mapie na Facebooku, oficjalnie ruszyła w Polsce.
Usługa Facebook Places, polegająca na oznaczaniu swojej bieżącej lokalizacji na mapie na Facebooku, oficjalnie ruszyła w Polsce.
W ARBOinteractive Polska wydzielono zespół do obsługi kampanii reklamowych na serwisie Facebook. Kieruje nim Paweł Karaś na stanowisku Head of Facebook Sales.
Paweł Karaś kieruje sprzedażą Facebooka w ARBOinteractive Polska więcej »
Agencja Hypermedia (Isobar Polska), zaplanowała i zleciła kampanię samochodu Opel Insignia w telefonach iPhone, sieci reklamowej ARBOinteractive Polska.
Zakończyła się jedna z pierwszych polskich komercyjnych kampanii reklamowych targetowanych na telefony iPhone. Akcję promocyjną dla golarek ArciTec firmy Philips zrealizowała grupa ARBOinteractive Polska na zlecenie agencji Hypermedia.