Wyniki Megapanel za marzec 2011
Polskie Badania Internetu (PBI) i Gemius współpracujące przy badaniu „Megapanel PBI/Gemius” opublikowały wyniki za marzec 2011.
Polskie Badania Internetu (PBI) i Gemius współpracujące przy badaniu „Megapanel PBI/Gemius” opublikowały wyniki za marzec 2011.
„Odsłony mobilne” oraz „Odsłony zagraniczne” to dwa nowe wskaźniki, które pojawią się w wynikach Megapanel PBI/Gemius za marzec 2011. Ponadto, do prezentowanych w badaniu odsłon użytkowników dołączone zostaną, nieuwzględnione wcześniej, odsłony non-cookie.
Polskie Badania Internetu (PBI) i Gemius, współpracujące przy badaniu „Megapanel PBI/Gemius” opublikowały wyniki za luty 2011.
Z opublikowanego przez PBI raportu wynika, że zakupy grupowe zyskują w Polsce coraz więcej zwolenników. W listopadzie 2010 roku witryny oferujące specjalne deale odwiedziło już 3,2 mln osób. Zdecydowanym liderem pozostaje Groupon.
PBI zaprezentowało oczekiwania branży wobec badania polskiego internetu. Dokument stanowi efekt prac sześciu grup roboczych, utworzonych i działających w ramach konsultacji branżowych nad najlepszym dla rynku badaniem internetu w Polsce.
Polskie Badania Internetu (PBI) i Gemius, współpracujące przy badaniu „Megapanel PBI/Gemius” opublikowały wyniki za sierpień 2010.
Wyniki badania przeprowadzonego dla IAB przez PBI wskazują, że internauci aktywnie interesują się tematyką odżywiania i produktami spożywczymi. Internet pełni bardzo ważną rolę w procesie poszukiwania informacji o produktach spożywczych, a także w procesie podejmowania decyzji o zakupie.