Co drugi Polak nie słyszał o cyfryzacji
Prawie co drugi Polak nie słyszał o tym, że w połowie 2013 roku telewizory przestaną odbierać sygnał analogowy i konieczne będzie dostosowanie sprzętu do odbioru sygnału cyfrowego.
Prawie co drugi Polak nie słyszał o tym, że w połowie 2013 roku telewizory przestaną odbierać sygnał analogowy i konieczne będzie dostosowanie sprzętu do odbioru sygnału cyfrowego.
Polscy widzowie wyraźnie dążą do samodzielnego decydowania o treściach oglądanych w telewizji. Jako ważne i atrakcyjne postrzegają rozwiązania technologiczne, które umożliwiają im dostęp do ulubionych programów, bez konieczności dostosowywania się do ramówki telewizyjnej – wynika z badań przeprowadzonych przez PBS DGA na zlecenie platformy cyfrowej CYFRA+.
Polacy cenią innowacyjne marki. Aż 77 proc. Polaków zwraca uwagę na innowacyjność kupując sprzęt radiowo-telewizyjny – wynika z raportu „Marki RTV” firmy doradczej On Board PR i PBS DGA – wśród najbardziej innowacyjnych marek RTV umieszczając Sony, Panasonic i Philips.
Najnowsze badania marek MVNO, przedstawione przez OnBoard PR i zrealizowane przez PBS DGA, jasno wskazują, że najpopularniejszą marką wśród wszystkich operatorów sieci wirtualnych jest MOBILKING. 30,60 proc. w kategorii spontanicznej i 14,7% w wspomaganej znajomości marek to wyniki odpowiednio 3,5 i 2,5-krotnie większe od drugiego w kolejności konkurenta. Natomiast w grupie 18 – 24 lata
MOBILKING najbardziej rozpoznawalną marką wśród MVNO więcej »