PBS DGA

Wizerunek marek RTV

Polacy cenią innowacyjne marki. Aż 77 proc. Polaków zwraca uwagę na innowacyjność kupując sprzęt radiowo-telewizyjny – wynika z raportu „Marki RTV” firmy doradczej On Board PR i PBS DGA – wśród najbardziej innowacyjnych marek RTV umieszczając Sony, Panasonic i Philips.

Wizerunek marek RTV więcej »

MOBILKING najbardziej rozpoznawalną marką wśród MVNO

Najnowsze badania marek MVNO, przedstawione przez OnBoard PR i zrealizowane przez PBS DGA, jasno wskazują, że najpopularniejszą marką wśród wszystkich operatorów sieci wirtualnych jest MOBILKING. 30,60 proc. w kategorii spontanicznej i 14,7% w wspomaganej znajomości marek to wyniki odpowiednio 3,5 i 2,5-krotnie większe od drugiego w kolejności konkurenta. Natomiast w grupie 18 – 24 lata

MOBILKING najbardziej rozpoznawalną marką wśród MVNO więcej »

Scroll to Top