Lepiej kupować żywność w Internecie?

Opublikowano: 4 lutego 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Jabłko kupione w tradycyjnym supermarkecie przechodzi średnio przez ręce 11 osób, zanim trafi do kuchni nabywcy. Ten sam towar zamówiony w Internecie dotykany jest tylko 3 razy, wynika z badań amerykańskiego internetowego sklepu spożywczego Homegrocer.com.

Hanna LaskowskaLepiej kupować żywność w Internecie?

Jak polskie firmy archiwizują pocztę elektroniczną ?

Opublikowano: 13 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Firmy dostrzegają potrzebę zabezpieczenia komunikacji za pośrednictwem e-maili, ale nie stosują jednej metody archiwizacji i nie dokonują inwestycji w bardziej zaawansowane rozwiązania – wynika z badań Pentora na temat archiwizacji poczty elektronicznej przeprowadzonego na zlecenie Veracomp w lutym 2008 r. Badanie miało na celu zdiagnozowanie rynku szeroko rozumianych rozwiązań do archiwizacji poczty elektronicznej, podejścia firm do kwestii archiwizacji oraz świadomości …

Hanna LaskowskaJak polskie firmy archiwizują pocztę elektroniczną ?

Innowacje w wyszukiwarce www.pf.pl

Opublikowano: 11 marca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

W marcu w Internetowej Panoramie Firm wprowadzono innowacyjne rozwiązania, które są odpowiedzią na rosnące oczekiwania Internautów. Wyszukiwarka www.pf.pl umożliwia znalezienie produktów, usług oraz firm, a także pozwala zlokalizować je na mapie oraz zaplanować trasę dojazdu do wybranego miejsca. Serwis składa się z 4 zakładek: – Panorama Firm – zawiera 1,3 mln firm z całej Polski – Mapa – 500 dokładnych …

Hanna LaskowskaInnowacje w wyszukiwarce www.pf.pl

Skuteczny merchandising usług bankowych

Opublikowano: 19 lipca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Ponad 45% osób odwiedzających placówki bankowe korzysta z materiałów reklamowych. Blisko połowa z nich pod wpływem tych materiałów decyduje się na zakup reklamowanego produktu, a ponad 2/3 chce zgłębić wiedzę o produkcie u obsługi banku. W świetle „Badania efektywności przekazów i korzystania z merchandisingu w polskich bankach”, przeprowadzonego w maju bieżącego roku przez Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor S.A., …

Sylwester KozakSkuteczny merchandising usług bankowych

'Puls Biznesu', Pentor i Oracle badają skalę praktyk korupcyjnych w polskiej gospodarce

Opublikowano: 29 października 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

W środę, 27 października w ‚Pulsie Biznesu’ opublikowany został pierwszy z cyklu raportów o poziomie korupcji w Polsce. Inicjatorzy badania chcą poznać percepcję rozmiarów korupcji przez ludzi biznesu oraz ich oceny i prognozy zmiany skali zjawiska. Uzyskane informacje posłużą do opracowania syntetycznego wskaźnika, umożliwiającego bieżącą diagnozę nasilenia procesów korupcyjnych oraz obserwację trendów. Wszystko dzięki cyklicznym, prowadzonym co 2 miesiące pomiarom. …

Sylwester Kozak'Puls Biznesu', Pentor i Oracle badają skalę praktyk korupcyjnych w polskiej gospodarce

ComputerLand doceniony

Opublikowano: 5 lutego 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

ComputerLand zajął drugą lokatę w sondażu przeprowadzonym przez Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor na najlepszą Spółkę Giełdową Roku 2001. Sondaż przygotowano na zlecenie Pulsu Biznesu wśród 159 specjalistów rynku kapitałowego: analityków giełdowych, doradców inwestycyjnych, maklerów. Specjaliści wywodzili się z domów i biur maklerskich, towarzystw ubezpieczeniowych, funduszy emerytalnych, inwestycyjnych i powierniczych, departamentów kapitałowych banków oraz z firm konsultingowych. Oceniano osiągnięty …

Sylwester KozakComputerLand doceniony