Pepsi

Złota Strzała dla digital One

Siedem Złotych Strzał i dziesięć wyróżnień przyznało w tym roku jury VII Edycji Konkursu Marketingu Bezpośredniego „Złota Strzała”, organizowanego przez wydawcę dwutygodnika Media i Marketing Polska. Do tegorocznego konkursu 31 firm zgłosiło 62 projekty, najwięcej w kategoriach Innowacje, Przesyłka bezpośrednia i Multimedia. Agencja digital One otrzymała Złotą Strzałę w kategorii Multimedia oraz wyróżnienie w kategorii

Złota Strzała dla digital One więcej »

Nowa twarz 7UP

Agencja digital One stworzyła dla 7UP internetową część nowej kampanii wizerunkowej tej marki. To już kolejny projekt zrealizowany dla koncernu Pepsi. Grupa Pepsi CEG, odpowiedzialna za komunikację marketingową w Europie środkowej i wschodniej, konsekwentnie realizuje strategię wykorzystywania Internetu jako jednego z kanałów dotarcia do swoich odbiorców, tym razem poświęcając uwagę 7UP. Nowa akcja ma charakter

Nowa twarz 7UP więcej »

SAP HR w Pepsi

Firma SAP Polska poinformowała o wdrożeniu (roll-out) w czasie trzech miesięcy (począwszy od stycznia 2003 r.) w Pepsi w Polsce, w Czechach i na Słowacji zintegrowanego i ustandaryzowanego systemu informatycznego HR, działającego wcześniej na Węgrzech. Spełnia on wymagania centrali firmy, uwzględnia narodową specyfikę, czyli wszystkie zmiany wymagane przez prawo w danym kraju, jak również wspomaga

SAP HR w Pepsi więcej »

Pepsi w telewizji, internecie i komórce

Pepsi, kontynuując rozpoczęte w ubiegłym roku wraz z agencją digital One marketingowe działania w Internecie, proponuje obecnie pod adresem http://www.pepsi.pl nowy serwis produktowy dla młodzieży. Oferta poza atrakcjami o charakterze czysto internetowym obejmuje także elementy ściśle powiązane z tzw. światem rzeczywistym: dzwonki do telefonów komórkowych, specjalną kolekcję markowych ubrań, notowania listy przebojów, informacje muzyczno –

Pepsi w telewizji, internecie i komórce więcej »

Scroll to Top