Digital One dla Pepsi
Digital One i Pepsi Cola General Bottlers współpracują przy letnich akcjach promocyjnych. Tym razem fani Pepsi mają okazję przekonać się o zaletach siatkonogi plażowej.
Digital One i Pepsi Cola General Bottlers współpracują przy letnich akcjach promocyjnych. Tym razem fani Pepsi mają okazję przekonać się o zaletach siatkonogi plażowej.
Telewizja24.tv to serwis internetowy, zawierający film i prosty formularz do personalizacji video z wbudowanym mechanizmem „powiadom znajomego”. Stał się doskonałym miejscem launchu dwóch viralowych reportaży. Autorem projektu jest agencja interaktywna Interactive Solutions, we współpracy z węgierską agencją Soda Team.
Projekt Telewizja24.tv nominowany do nagrody ”Golden Arrow 2009” więcej »
Siedem Złotych Strzał i dziesięć wyróżnień przyznało w tym roku jury VII Edycji Konkursu Marketingu Bezpośredniego „Złota Strzała”, organizowanego przez wydawcę dwutygodnika Media i Marketing Polska. Do tegorocznego konkursu 31 firm zgłosiło 62 projekty, najwięcej w kategoriach Innowacje, Przesyłka bezpośrednia i Multimedia. Agencja digital One otrzymała Złotą Strzałę w kategorii Multimedia oraz wyróżnienie w kategorii
Agencja digital One stworzyła dla 7UP internetową część nowej kampanii wizerunkowej tej marki. To już kolejny projekt zrealizowany dla koncernu Pepsi. Grupa Pepsi CEG, odpowiedzialna za komunikację marketingową w Europie środkowej i wschodniej, konsekwentnie realizuje strategię wykorzystywania Internetu jako jednego z kanałów dotarcia do swoich odbiorców, tym razem poświęcając uwagę 7UP. Nowa akcja ma charakter
Firma SAP Polska poinformowała o wdrożeniu (roll-out) w czasie trzech miesięcy (począwszy od stycznia 2003 r.) w Pepsi w Polsce, w Czechach i na Słowacji zintegrowanego i ustandaryzowanego systemu informatycznego HR, działającego wcześniej na Węgrzech. Spełnia on wymagania centrali firmy, uwzględnia narodową specyfikę, czyli wszystkie zmiany wymagane przez prawo w danym kraju, jak również wspomaga
Pepsi, kontynuując rozpoczęte w ubiegłym roku wraz z agencją digital One marketingowe działania w Internecie, proponuje obecnie pod adresem http://www.pepsi.pl nowy serwis produktowy dla młodzieży. Oferta poza atrakcjami o charakterze czysto internetowym obejmuje także elementy ściśle powiązane z tzw. światem rzeczywistym: dzwonki do telefonów komórkowych, specjalną kolekcję markowych ubrań, notowania listy przebojów, informacje muzyczno –