Peugeot

Nowe oblicze serwisu Peugeot.pl

W ramach kontynuacji i rozbudowania współpracy z marką Peugeot Polska, K2 wdrożyło nowy serwis www.peugeot.pl w kooperacji z globalnym partnerem dealera Les Argonatues. Pod koniec 2007 roku, agencja K2 przeprowadziła internetową ankietę satysfakcji wśród klientów i użytkowników serwisu Peugeot.pl. Ciekawe opinie internautów zmotywowały nastawioną na rozwój i innowację markę Peugeot Polska, do podjęcia decyzji o […]

Nowe oblicze serwisu Peugeot.pl więcej »

K2 i Peugeot 207

Z dniem 12 czerwca, tuż za kampanią „Dni Otwartych” ruszyła kampania wizerunkowa nowego Peugeot 207, następcy modelu 206. Kampanię, która potrwa do 30 czerwca, prowadzi agencja K2. Kampania ma na celu podkreślenie samego charakteru oraz rozlicznych walorów tego zjawiskowego „lwa”. Wśród nich wymienić należy niezrównany komfort, dynamiczne silniki, szklany dach, dwustrefową klimatyzację, czy nawet dyfuzor

K2 i Peugeot 207 więcej »

K2 Internet S.A. dla Peugeot

Z dniem 9 stycznia ruszyła kampania e-promocyjna ’DOBRZE CI SIĘ WYDAJE’ przygotowana przez K2. Akcja 'Dobrze Ci się wydaje’ rozpoczęła się 9 stycznia i potrwa do 20 stycznia 2006r. Jej głównym celem jest poinformowanie o wyczekiwanej przez klientów wyprzedaży modeli Peugeot z 2005 r. Zadaniem reklamy jest dotarcie do wszystkich potencjalnych klientów z promocyjną ofertą

K2 Internet S.A. dla Peugeot więcej »

K2 laureatem Golden Drum Awards

11 października b.r. witryna 'Peugeot 407 – znów warto rozmawiać o samochodach’ autorstwa K2 została nagrodzona statuetką Bronze Drum na Golden Drum Advertising Festival – jednym z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych na świecie, organizowanym od 1994 w Słowenii. Wyróżniony serwis dostępny jest pod adresem http://www.407.peugeot.com.pl/. K2 przygotowała go w maju b.r. dla Peugeot Polska, jako

K2 laureatem Golden Drum Awards więcej »

K2 dla Peugeot i US Pharmacia

Agencja K2 przygotowała nowe korporacyjne serwisy internetowe dla firm Peugeot Polska i US Pharmacia. Oba serwisy są kluczowymi elementami nawiązanej niedawno, szerszej współpracy K2 z tymi liderami rynkowymi. W połowie lipca agencja K2 uruchomiła nowy serwis korporacyjny firmy Peugeot Polska. Realizując ten serwis, K2 uczestniczyła w polskiej części międzynarodowego projektu zmiany obecności koncernu Peugeot w

K2 dla Peugeot i US Pharmacia więcej »

Szczęśliwa siódemka Peugeot

Agencja interaktywna OS3 multimedia realizuje kolejną internetową kampanią reklamową przygotowaną na zlecenie firmy Peugeot Polska. Projekt ten to już siódme wspólne przedsięwzięcie reklamowe zrealizowane w sieci. „Model 807 to samochód niezwykły i bardzo bliski wartościom Peugeot. Wszystkie jego cechy odpowiadają wymogom dzisiejszych rodzin oraz ich potrzebom związanym z pracą i wypoczynkiem. To typ pojazdu, który

Szczęśliwa siódemka Peugeot więcej »

Nowa kampania Peugeot

Od 23 kwietnia do 11 maja 2003 roku potrwa internetowa kampania reklamowa modelu 307 SW. Jej celem jest podkreślenie specyfiki modelu, a co za tym idzie, zachęcenie klientów do odwiedzania salonów i korzystania z jazd testowych. „Chcieliśmy, aby kampania wyraźnie eksponowała niepowtarzalność Peugeot 307 SW: panoramiczny szklany dach i modularność siedzeń. Estetyka, jasność, dynamika –

Nowa kampania Peugeot więcej »

Scroll to Top