Piotr Bachurski

AHA fascynuje Gentlemanem

Agencja AHA przygotowała dla miesięcznika Gentleman kampanię reklamową. Kampania rusza wraz z wejściem na rynek wrześniowego numeru magazynu. AHA stworzyła koncepcję „Gentlemana nowej generacji”. Kampania reklamowa ma na celu zbudowanie nowego wizerunku magazynu – miesięcznika dla ludzi nowoczesnych i niekonwencjonalnych. Jest skierowana zarówno do dotychczasowych czytelników, jak również do wszystkich osób zainteresowanych podobną tematyką. Przekaz […]

AHA fascynuje Gentlemanem więcej »

AHA tworzy „Gentlemana” nowej generacji

We wrześniu 2002 „Gentleman” ukaże się po raz pierwszy w nowej formule. Zdaniem wydawców magazynu, dzięki nowoczesnej szacie graficznej i zmianom wewnętrznym, pismo ma dać początek nowej generacji czasopism na rynku. – „Gentleman” nowej generacji to magazyn aspirujący do światowego poziomu. Zmiany mają podkreślić jego filozofię – komentuje Jarosław Betlej, Prezes Agencji AHA. – Pismo

AHA tworzy „Gentlemana” nowej generacji więcej »

Scroll to Top